|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Behagelige, stilige, ikke svinedyre joggesko til dagligbruk?Beina og ryggen min dreper meg, og jeg orker ikke enda en lang økt på asfalt med converse i kveld, ergo må jeg ut og kjøpe sko i Oslo sentrum nuh. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Behagelige, stilige, ikke svinedyre joggesko til dagligbruk?XXL har masse på salg nå. Nike free og Nike Vomereo er mine favoritter.
![]() |
#4 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Behagelige, stilige, ikke svinedyre joggesko til dagligbruk?Disse har jeg. Gode å gå med. Jeg bruker ikke mine til å løpe med. 400,- på XXL.
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Behagelige, stilige, ikke svinedyre joggesko til dagligbruk?Til hverdagsbruk ville jeg valgt noen med bedre demping enn de ulike free-modellene til Nike. Jeg har Nike lunarglide som har god stabilitet og er som å gå på skyer.
![]() |
#6 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Behagelige, stilige, ikke svinedyre joggesko til dagligbruk?Jeg har Nike Free Twist i lilla, og elsker dem til dagligbruk. Tynne, lette og kule, og med lang mer demping enn Converse.
![]() |
![]() |
#7 |
Epikur
|
![]() Sv: Behagelige, stilige, ikke svinedyre joggesko til dagligbruk?Jeg er veldig fornøyde med mine svarte Nike Free, jeg synes de har tilstrekkelig demping tiul hverdagsbruk.
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Behagelige, stilige, ikke svinedyre joggesko til dagligbruk?Da fikk plutselig min kollega en idé om at hun også skulle ha sko og at dette skulle dekkes av firma, så det ble litt febrilsk shopping, og jeg endte med noen (svært lilla) Adidas roadmace, som føles behagelige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Behagelige, stilige, ikke svinedyre joggesko til dagligbruk?Ikke joggesko, men er imponert over hvor gode Toms er å gå med, både i byen og ellers.
![]() |
#11 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Behagelige, stilige, ikke svinedyre joggesko til dagligbruk?Jeg svever på mine sorte Nike Free. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Behagelige, stilige, ikke svinedyre joggesko til dagligbruk?
Nå går og står nok ikke du like mye på betonggulv dagen lang som det Mave gjør.
![]() |
#13 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Behagelige, stilige, ikke svinedyre joggesko til dagligbruk?Jeg har Nike Free med max demping. Det som er godt med dem er at de veier minimalt og føles nesten som å ha på tøfler. De har dog ikke nok demping til at jeg kan løpe med dem.
![]() |
![]() |
#15 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Behagelige, stilige, ikke svinedyre joggesko til dagligbruk?Jeg signerer Tally her - Nike Free er veldig fine til "fin-gåing" i park, men hvis du skal stå, gå og jobbe på ett betonggulv i 8-12 timer daglig, så mener også jeg at Free ikke holder.
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Behagelige, stilige, ikke svinedyre joggesko til dagligbruk?Sketchers har fått noen nye veldig lette modeller som jeg tenker å kjøpe med meg hjem fra USA neste gang. De er faktisk veldig fine, og ikke så spisse som andre joggesko.
![]() |
#17 |
Erfaren nok
|
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Kjøpte nettopp slike i USA. De hadde noen superlette, med noen de kalte "memoryfoam". Utrolig gode sko. Får vanligvis trøbbel med både bein og rygg når jeg er byturist. Nå travet vi fra tidlig om morgenen til sent på kvelden uten at jeg fikk noen problemer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
~~~~~~~
|
Jeg har funnet ett par Sketchers som jeg skal ha med hjem jeg også. Har også kjøpt noen lekre Reebok sko med god demping, så jeg skal gå mye det neste året!
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|