|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva GJØR jeg egentlig med håret mitt i bryllup?Om to uker skal min bror gifte seg. Kjolen er i boks, kjolen til min datter, dress til guttungen, og mannens er bestilt. So far so good. Gave har vi også.
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva GJØR jeg egentlig med håret mitt i bryllup?Hvis du har lite tid og kler å ha håret vekk fra ansiktet, kan jeg anbefale n sånn hårsmultring som man setter opp håret med. Det er enkelt og stilig og tar ikke noe tid.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva GJØR jeg egentlig med håret mitt i bryllup?Så kan du evt. Klippe deg mellom bryllup 1 og 2?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Sv: Hva GJØR jeg egentlig med håret mitt i bryllup?Det er to uker mellom bryllupene, så ja, jeg kan jo rekke å klippe meg mellom der.
![]() |
#5 |
![]() Sv: Hva GJØR jeg egentlig med håret mitt i bryllup?Det var ingen dum ide det altså.
![]() |
#6 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hva GJØR jeg egentlig med håret mitt i bryllup?Du finner deg på hm, glitter, lindex mfl.
![]() |
#7 |
![]() Sv: Hva GJØR jeg egentlig med håret mitt i bryllup?Finfint, da shopper jeg en slik i morgen og begynner å øve og ser om folk rundt meg tror dette er en brukbar løsning
![]() |
#8 |
![]() Sv: Hva GJØR jeg egentlig med håret mitt i bryllup?Sånn do-nus sak er kjøpt inn på glitter i dag. De hadde bare en størrelse, og blond, rød og svart, jeg burde nok hatt den brune de hadde i brosjyren jeg fikk med meg, men det går greit, for håret dekker den uansett. Med min hårlengde kunne den med fordel vært større også, men det er nå så.
![]() |
#9 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva GJØR jeg egentlig med håret mitt i bryllup?Ellers så kan du lage franske fletter på hver side og flette de helt ut til hårspissende. Knyt de to flettene så mange ganger det går og rull de inn til hodet i en pølseknute. Fest med spenner og lus og pynt etter ønske. Spray godt. Det er gjort på 3-4 minutter og ser ryddig og fint ut.
![]() |
#10 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva GJØR jeg egentlig med håret mitt i bryllup?Gre inn skum, så slipper du muligens små-antenne-hår.
![]() |
#11 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva GJØR jeg egentlig med håret mitt i bryllup?Såg foresten at Glitter hadde en fancy fhv ny greie til å sette opp langt hår. Viste den på filmreklame i butikken.
![]() |
#12 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva GJØR jeg egentlig med håret mitt i bryllup?Jeg fikk med et hefte med mange fine tips hos Glitter da jeg kjøpte noe her en dag. Utrolig mye søt hårpynt altså. Blomster og bånd i håret.
![]() |
#14 |
![]() Sv: Hva GJØR jeg egentlig med håret mitt i bryllup?Lurt med skum.
![]() |
#15 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hva GJØR jeg egentlig med håret mitt i bryllup?Det er også lekkert når man bruker en doughnut å la noe hår henge ned på hver side og lage noen korketrekkere med krølltangen, da løsner du litt på det stramme uttrykket og slipper å ha alt håret rundt. Det er lekkert å pynte med noen spenner med steiner eller perler på, som passer til smykker du skal ha på deg.
![]() |
#16 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva GJØR jeg egentlig med håret mitt i bryllup?Når jeg bruker donut snurrer jeg håret flere ganger rundt donuten, for så å feste dn med spenner/lus. Jeg bruker kun strikk rundt hestehalen jeg lager først. Jeg synes det er penest når den er ganske lavt nede i nakken.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva GJØR jeg egentlig med håret mitt i bryllup?Donut er fint, men du fåren type som du knepper opp slik at den er ut som en pølse. Denne tar du helt ytterst i håret og ruller innover som om du ruller opp håret med hårruller, knepper den sammen og ddrmed får du med alt håret og slipper surre det rundt donuten. Jeg synes denne varianten blir penest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]() Sv: Hva GJØR jeg egentlig med håret mitt i bryllup?Obelix: hørtes lurt ut, så noe slikt i den glitterbrosyren, kanskje jeg skal plukke med meg en slik også når jeg plukker opp pynt, så har jeg et par ulike muligheter.
![]() |
#19 |
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva GJØR jeg egentlig med håret mitt i bryllup?Jeg ville gått på Glitter og bedt dem om hjelp. De kan foreslå hva du bør kjøpe, og deretter sette opp håret for deg og vise deg. Så lenge du handler der er de behjelpelige med å demonstrere produktene deres for deg i håret ditt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
![]() Sv: Hva GJØR jeg egentlig med håret mitt i bryllup?Det hørtes ut som en god ide, men det spørs om jeg får tid til det. Dette er siste kveld av ferien min, og så begynner det hektiske tider, med femårsdag om ei uke (og barneselskap på søndagen antakelig, jeg innser plutselig at jeg aldri har holdt barneselskap og ikke ANER hva det egentlig bør innebære, så se opp for en slik tråd også, sikkert...) og superkektiske tider på jobb, og altså bryllupet om to uker, og jeg skal finne ut av ei eggefri sjokoladekake som egner seg for båtbygging (altså må jeg prøvebake, og det skulle jeg gjøre i ferien..) innen neste helg, og altså også å fikse selve håret mitt. Jeg som aldri har "kunnet dette med hår".
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|