Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hyttetur :)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-07, 07:56   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Smil

Hyttetur :)

I dag skal jeg forsøke å avslutte tidlig på jobb, så kommer min mor og min søster og henter meg, og så drar vi til fjells.

Gleder meg.

Men ryktene sier at det er snø der ennå. Så mye snø at jeg må ha med ski faktisk.
Det føles helt snålt. Det er 2 timers kjøring herfra. Og her er det blomster og grønn plen. (ikke så varmt og solete, men vår er det altså!)

Snåle saker.

Nå skal vi på hytta primært for å vaske, men hvor lang tid kan det ta å vaske ned 50 kvadrat da?
Jeg er rimelig sikker på at det blir tid til bål og øl og sløvetimer utenfor hytteveggen også.

Og ja, jeg gleder meg til å kunne sove så lenge jeg vil 2 dager på rad!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:24.