|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Når legger Norwegian ut sommerruter 2014 og er det alltid dyrere å returnere?Ser på spaniatur, og Norwegian har ikke lagt ut billetter helt mot slutten av høstferien. Vi kan reise ut kjempebillig, men det er ikke billetter hjem foreløbig. SAS har, men ganske dyrt. Jeg ser også at Norwegian jevnt ligger dyrt på returene, men billig ned.
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Når legger Norwegian ut sommerruter 2014 og er det alltid dyrere å returnere?Norwegian legger ofte ikke ut billetter til sommeren før 6 måneder i forkant.
![]() |
#3 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når legger Norwegian ut sommerruter 2014 og er det alltid dyrere å returnere?Vi har kjøpt rundt jul de siste tre åra. Billig ut. Alltid dyrt hjem.
![]() |
#4 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Når legger Norwegian ut sommerruter 2014 og er det alltid dyrere å returnere?Trodde det var 9mnd før, jeg men da er de sent ute i år...
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Når legger Norwegian ut sommerruter 2014 og er det alltid dyrere å returnere?Jeg fikk kjøpt billetter til Roma de to første ukene av juli for en mnd siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når legger Norwegian ut sommerruter 2014 og er det alltid dyrere å returnere?Jeg har nettopp kjøpt billetter til Alicante i juli neste år. Fra Bergen.
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Når legger Norwegian ut sommerruter 2014 og er det alltid dyrere å returnere?Ja, det er fra midten av august som er problemet.
![]() |
#8 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Når legger Norwegian ut sommerruter 2014 og er det alltid dyrere å returnere?Jeg stresset med det samme i fjor, og sendte mail til dem.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|