|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() [strikking] Oversette fra engelsk til norsk?Jeg prøver meg på en engelsk oppskrift, og føler meg som en nybegynner igjen. Finnes det en liste som oversetter engelske strikkeuttrykk til norsk?
![]() |
#2 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: [strikking]Oversette fra engelsk til norsk?Purl er vrang ja. Men se her: http://www.strikkeoppskrift.com/engelske-ord-og-uttrykk
![]() |
#3 |
Leser
|
![]() Sv: [strikking]Oversette fra engelsk til norsk?purl er vrang. Her er en forklaring (godt mulig det finnes noen bedre). Deilig når man har beveget seg utenfor sitt eget språk, en helt ny verden åpner seg.
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: [strikking]Oversette fra engelsk til norsk?Min erfaring er at engelske oppskrifter er vanvittig mye mer detaljerte enn norske. Så bare gjør nøyaktig det som står der, så blir det bra.
![]() |
![]() |
#5 |
Hertuginne
|
![]() Sv: [strikking]Oversette fra engelsk til norsk?Jeg bruker å sjekke på youtube om det er noe jeg ikke forstår i oppskriften, har til gode å ikke finne en beskrivende film for hvordan noe skal gjøres.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|