Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Selge selv eller innbytte?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-14, 14:45   #1
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Selge selv eller innbytte?

Jeg har blitt tilbudt 20000 for bilen min i innbytte mot ny bil. Det er noe de tilbyr alle som har EU-godkjent bil har jeg skjønt, ettersom han ikke gadd gå ut for å se på min engang. Jeg som hadde vasket den og greier.

Jeg syns jo selvsagt at bilen min er verdt mye mer enn som så ( ) så bør jeg selge den selv?

Det er to tilsvarende biler på Finn, strøkne, de har ligget en stund til rundt 35000. Alle fra samme år (2001)

Feil på min bil:

Sentrallås virker bare på førersiden og bagasjerommet
Katalysatordekselet er løst - det er skrudd fast, men de får det ikke helt på, så det skrangler når man kjører
Bulk i taket (don't ask)
Bulker foran: 3 eller 4 (har vært gjennom to øvelseskjøreperioder/nettopp fått lappen perioder). Sprekk i støtfangeren.
AC virker ikke. Eller det blir varmt, men ikke kaldt.
Det beskyttelses-dekselet som skal være under motoren har falt av.

Men jeg har ny dør på førersiden ( ) og nytt batteri. Og alle dekk er maks en sesong gamle. Og her om dagen skiftet jeg vindusviskerene.

Så tar jeg de 20000 og løper? Eller selger jeg selv? Alle sier jo at det lønner seg, men kanskje ikke for vraket mitt?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:03.