Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vis meg fine tapeter til lillesøsters rom

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-14, 21:37   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Vis meg fine tapeter til lillesøsters rom

Lillesøster på snart 6 år skal få ny tapet på en av veggene på rommet sitt. De andre veggene er i fargen vårgrønn og skal ikke males, så tapeten bør ha noen grønne detaljer eller passe sammen til en rolig grønnfarge. Hun liker rosa og lilla og søte ting, men tapeten bør helst kunne vokse med henne. Prinsesser og utpregede barneromstapeter utgår derfor.

Er det noen som har forslag?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 21:48   #2
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg fine tapeter til lillesøsters rom

Jeg liker fortsatt pipstudio sine.

De har mange forskjellige

https://www.google.no/search?q=pipst...ml%3B400%3B300

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 21:53   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jepp den liker vi også. Akkurat den blå du viser har vi i gangen.

Jeg legger et par av de andre til i forslagslisten min som hun skal få siste ordet på.

Gammel 23-02-14, 22:18   #4
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Denne likte jeg.

Gammel 23-02-14, 22:26   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lilleby fra Borge har denne. Den er fin, synes jeg...

Den finnes i grånyanser og gule nyanser i tillegg

Gammel 23-02-14, 22:39   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Che: Så fin! Hva heter den?

Gammel 23-02-14, 22:46   #7
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Har falt pladask for denne, jeg!

Ugler er fint.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-14, 09:33   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Che: Så fin! Hva heter den?

Serien heter Lilleby og kommer fra borge. Litt usikker på hva akkurat denne heter (om den heter noe annet enn produksjonsnummer) - googler man borge og Lilleby, så kommer de opp.

Gammel 24-02-14, 11:40   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Serien heter Lilleby og kommer fra borge. Litt usikker på hva akkurat denne heter (om den heter noe annet enn produksjonsnummer) - googler man borge og Lilleby, så kommer de opp.

Takk, da skal jeg gjøre det. Lette på Borge sin side i går, men fant den ikke. Likte den godt.

Gammel 23-02-14, 23:10   #10
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Å den øverste der var nydelig Frukt!
Hvor lenge kan en jente ha den der før hun blir lei?

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-14, 08:59   #11
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Enig med Tjorven. Kunne godt hatt den selv så jeg er kanskje barnslig.

Gammel 24-02-14, 00:46   #12
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Minsta vår har denne. Vet ikke om den er for "barnete":

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-14, 08:09   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kommer nok an på jenta, men snuppa (9år) ville nå ha syntes at den var fin i ca 10 minutter og deretter "sååååååå barnslig, assa".

Sånn sett ville den Kaija forslår ha fungert mye bedre.

Gammel 24-02-14, 08:25   #14
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Vi har denne; dvs. den var på frøknas rom, men nå har vi byttet rom med henne, så vi har den på vårt soverom nå. Veldig glad i den og den er ganske "tidløs".

Vi har med rød bunnfarge, men som du ser kommer den i både rosa, turkis (1 og 2) og også offwhite.

Gammel 24-02-14, 10:08   #15
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er så heldig og skal innrede tre rom! Og har en jente på 1.5 og en på snart 6. Så kanskje 1.5åringen kan få den der da. Den var fiiin.

Tre stk!
Gammel 24-02-14, 11:47   #16
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Jeg er så heldig og skal innrede tre rom! Og har en jente på 1.5 og en på snart 6. Så kanskje 1.5åringen kan få den der da. Den var fiiin.

Lurt. Tror kanskje tvillingene må få den på romme sitt.

Gammel 24-02-14, 12:02   #17
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Bestilte den til lillemor jeg nå, takk for link Frukt, og for at du startet tråden Mei! Skal bare legge gips på veggene og bytte gulv og vindu før denne kommer på veggen men fint å være ute i god tid. Mannen kommer ikke til å fatte dette innkjøpet. Best å legge det i kjelleren.

Kan også tipse om Ferm Living sine tapeter. De er ikke så lilla og rosa, men nydelige likevel. Den med små hus på og den med gule/rosa trær.

Tre stk!
Gammel 24-02-14, 12:35   #18
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Denne kan kanskje gå med grønnfargen?

http://www.photowall.no/photo-wallpa...ame-pink-green

Gammel 24-02-14, 15:28   #19
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Skal du tapesere over den gamle?

Mange fine forslag over her da. Den med småfugler har et vennepar og den er helt nydelig (de har en forøvrig på do).

Gammel 24-02-14, 15:41   #20
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Skal du tapesere over den gamle?

Ja. I håp om at hun tar til takke med knøtterommet sitt og ikke krever å få flytte opp på loftet før om enda noen år.

Lillesøster vil forøvrig ha tapet med "blomster og sommerfugler". Gjerne også noen ballerinaer, men sånn mellom oss håper jeg å unngå sistnevnte.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:15.