|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Dyreparken/Abra HavnSkal med guttungen hit i helga og lurer på om speilrefleksen er noe å ha med eller om det holder lenge og greit med mobilbilder? Jeg ser igrunn for meg det siste. Ikke aner jeg om fotoforbud heller. Vi skal delta i noe organisert form av gruppetur og noe på egenhånd. Jeg liker best å ta "gode" bilder med speilrefleksen men mulig den ville vært ubenyttet og bare tungvin å ha med? Inside tips? Hvordan er badeland der nå første helg i september tro?
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Dyreparken/Abra HavnAbra havn er helt perfekt for unger i den alderen. Gled dere!
![]() |
![]() |
#3 |
Live and let live
|
![]() Sv: Dyreparken/Abra HavnJeg er veldig glad for at vi hadde ordentlig kamera med. Det ble bare så fine bilder! Men jeg er også glad for mobilbildene. Det blir jo to helt forskjellige typer bilder da. Det er mulig jeg ikke hadde orket å dra med meg et stort tungt kamera om jeg var alene med barna, men med to voksne, så hadde det vært et must her.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2013
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dyreparken/Abra HavnVille uten tvil gått for speilrefleks, med mindre du har veldig store objektiver
![]() |
#5 |
maler
|
![]() Sv: Dyreparken/Abra HavnHvis du liker å ta bilder vil du angre deg som en hund om du lar speilerfleksen og zoomobjektivene bli hjemme. Du kommer til å ville ta bilder av endel ting som er litt langt unna ser jeg i krystallkulen her.
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Dyreparken/Abra HavnDet er jo deler av badeland inne også, med sklie (r? tror kanskje bare en av dem var åpen?) og basseng, bølgebasseng, småbarnsbasseng, men det er ikke veldig stort. Vi var der på høsten i fjor - også med på et opplegg- og det var fint å brekke opp dagen i to synes jeg - jeg mener også badelandet var åpent lengre enn dyreparken. Og ikke mye folk i der. Utedelen til badelandet var stengt da vi var der. (lånte bilder fra nett) Sist redigert av m^2 : 04-09-14 kl 14:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Dyreparken/Abra HavnÅ, jeg har veldig, veldig mange fantastiske bilder av ungene fra Abra Havn, så jeg hadde antagelig grått meg søvnløs uten speilreflekskameraet... Badelandet hadde jeg stått over nå som utesesongen er over. Innedelen er trang og ikke spesielt bra.
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dyreparken/Abra Havn
Vi var i Abrahavn i mai, og da var sjørøverfrokosten på kroa der, og så var det rundtur med den sorte dame etterpå, med skattejakt og greier. Mulig det ikke er samme opplegg i september, jeg ville ha sjekka. Sjørøverfrokost var veldig gøy, men kanskje litt mindre verdt hvis man ikke får dra på tokt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Dyreparken/Abra HavnMen altså folkens - det er 21 grader ute og så sier dere at badesesongen er over?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Dyreparken/Abra HavnJeg syns det holder fint med iphonebilder til parkbruk, og gidder aldri dra på speilrefleks til sånt. Litt begrenset interesse for parkbilder generelt egentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Dyreparken/Abra HavnJeg ville absolutt tatt med speilrefleks. Jeg koste meg masse med mitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Dyreparken/Abra Havn20 grader her i går og i dag, så det er omtrent sommer.
![]() |
#16 |
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dyreparken/Abra HavnTakk for anbefaling om kamerabruk! Vellykket tur kunne vært bedre fotoforhold dog. Et helsikkes regnvær lørdagen da kameraet var i bruk!
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|