|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Søt og rar
|
![]() Lurt hotell i nærheten av Radiumhospitalet?Skal på kurs i november og aner ikke hvor det er fornuftig å bo
![]() |
#2 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Lurt hotell i nærheten av Radiumhospitalet?Ser ut fra kart at det er et hotell rett ved siden av, Hotell Montebello el.l. Det er også hoteller på Fornebu, som kan nås med buss. Alternativt bo i sentrum. Det er jo mye morsommere sånn utenom kurset, og det går fint an å komme seg dit med kollektivtransport.
![]() |
#3 |
maler
|
![]() Sv: Lurt hotell i nærheten av Radiumhospitalet?Jeg bruker alltid å bo i sentrum når jeg er på kurs i hovedstaden. Det er veldig greit å komme seg rundt.
![]() |
#4 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Lurt hotell i nærheten av Radiumhospitalet?Det er et Scandic på Skøyen. Majorstuen er ikke langt unna. Jeg ville nok valgt sentrum, så tar du en buss opp (ev bane til Majorstuen og buss derfra).
![]() |
#6 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lurt hotell i nærheten av Radiumhospitalet?Du bor bare i byen og tar bane 2 til Montebello og går ned til Radiumhospitalet. 13 min bane og 11 min å gå sier Ruter, det siste går raskere.
![]() |
#7 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Lurt hotell i nærheten av Radiumhospitalet?Jeg hadde også bodd i byen hvis du ikke har program rundt radiumen hele kvelden. Det er ikke mye å gjøre der, altså.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|