|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Et godt og plassbesparende tørkestativ?Hva er verdens beste tørkestativ?
Sist redigert av Tallulah : 01-01-15 kl 16:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Et godt og plassbesparende tørkestativ?Jeg har ikke prøvd noe annet enn de man slår ut med vinger på hver side, men så at de hadde et slikt trekkspillstativ i "stål" på Coop Byggmix (eller hva det heter) her forleden dag om det kan være til noe hjelp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
kamerat
|
![]() Sv: Et godt og plassbesparende tørkestativ?Vi har en eldre variant av dette, og synes vi får plass til utrolig mye på det.
![]() |
#5 |
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Et godt og plassbesparende tørkestativ?Jeg har tørkestativ som man heiser ned fra taket. Har kjøpt det på Ikea men jeg fant det ikke i katalogen nå. Jeg har to stk på vaskerommet, det ene har jeg over vaskemaskinen. Virkelig genialt og tar en full maskin og vel så det. En venninne av meg har et sånt i taket over badekaret.
![]() |
#6 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Et godt og plassbesparende tørkestativ?
Vi har et lignende med tre nivåer, og det er fantastisk! Får plass til mye på hver side, og selve stativet tar ikke opp hele gangen/vaskerommet når vi kun trenger litt tørkeplass.
![]() |
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
Ja, de er sikkert genialt om man har plass til det.
![]() |
#8 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Et godt og plassbesparende tørkestativ?Vi har dette fra IKEA. Det har plass til masse klær og kan pakkes sammen til nesten ikke noe plass når det ikke er i bruk. (Kan stå bak en bokhylle eller lignende.) Det tar en del plass når det er i full bruk da, så det er kanskje ikke helt det du er på jakt etter? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
maler
|
Vi har *kremt* 4 eller 5 av dette. Vi hadde en eldre variant før også. Genialt stativ, plass til mye, tar lite plass sammenslått.
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Et godt og plassbesparende tørkestativ?Ja, jeg tittet på det også, men tenker at det blir litt for stort. Mulig de har dem utslått på IKEA sånn at jeg kan sammenlikne. Men størrelsesmessig er nok boplassen vår mer sammenlignbart med Toffens, enn huset deres.
![]() |
#11 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Et godt og plassbesparende tørkestativ?Begge de Ikea-stativene kunne jeg tenkt meg. Spesielt det første ser genialt ut for oss med lite plass og mye klesvask.
![]() |
#12 |
kamerat
|
![]() Sv: Et godt og plassbesparende tørkestativ?Vi har plass til vårt på badet, og jeg elsker det.
![]() |
#14 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Et godt og plassbesparende tørkestativ?Jeg har dette. http://www.leifheit.de/en/product/de...00-deluxe.html
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Et godt og plassbesparende tørkestativ?Kan det slåes sammen når det ikke er i bruk? Det så jo virkelig genialt ut.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|