|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hjelp! Jeg har dummet meg ut (dobbelbooking fly)
![]() |
#3 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hjelp! Jeg har dummet meg ut (dobbelbooking fly)Dere må avbestille den første delen av reisen hennes fra Bodø, evt. at bryteklubben gjør det. Det er automatikk i at dersom man ikke møter på første del av reisen, kanselleres resten. Som sådan burde det gå greit å få komme dere fra Oslo-Bodø på returen, siden hun har vært med til Oslo, men også her ville jeg tatt en telefon og undersøkt muligheten for kansellering av flytur Oslo-Bodø. Om ikke dere får noen penger igjen, så åpner det jo et sete for noen andre.
![]() |
#4 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Jeg har dummet meg ut (dobbelbooking fly)Det er ikke slik hos alle flyselskap, men SAS har det fortsatt som en del av sine vilkår. "Billetten vil ikke bli akseptert og vil miste sin gyldighet dersom flykupongene ikke er brukt i den rekkefølge som er angitt i billetten". |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Jeg har dummet meg ut (dobbelbooking fly)Jeg rakk ikke å ringe i dag, men billetten Bodø-Oslo-Bodø er en såkalt idrettsbillett, og den kan visstnok endres på. Så vi håper det ordner seg. Returen fra Berlin håper jeg er uproblematisk (selv om jeg selvsagt skal sjekke).
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|