![]() |
#1 |
Har tro på forbedring
|
![]() Petticoat?Jeg har kjøpt denne kjolen til et bryllup i høst. Fikk den i posten og liker den godt. Både stoff, farge, fasong sånn generelt. Det er ett problem. Den er litt for kort. DVD den går ca 5 cm over kneet. Så tenker jeg. Kan Petticoat fungere? - eller er det bare å returnere herligheten? Skjørtet har mer vidde enn bildet tilsier
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Petticoat?
Mener slike strutteskjørt. Tenker i såfall å sy selv, kun to-lags. Jeg lurer vel mest på om jeg da bare vil se ekstra stor ut. Og om det ser rart ut om det stikker litt ut nedenfor.
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Petticoat?Ah, skjønner. Tja, det kommer vel an på skjørtet, tenker jeg. Litt fasongen, hvordan det ser ut nederst og hvor mye som stikker ut. Finnes det noen fysisk butikk som selger tyllunderskjørt som du kan ta med kjolen til og prøve?
![]() |
#6 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Petticoat?Forleng den ved å sy på en kant i et passende stoff nederst? En petticoat vil jo helst få den til å strutte vil jeg tro, og det blir den vil ikke akkurat lengre av.
![]() |
#8 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Petticoat?Fin kjole!
![]() |
#9 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Petticoat?Om du får til å sy et slikt underskjørt så er jeg veldig interessert i å høre om du tar oppdrag!
Jeg skjønner Che godt - jeg klarer ikke å gå med så korte skjørt.
![]() |
#10 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Petticoat?
Om det blir oppdrag får vi se på...jeg har større tro på mestring enn faktisk mestring, tror jeg. (Tenker seg ikke ned, for å si det sånn, haha)
![]() |
#11 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Petticoat?Myk brudetyll fra Stoff og Stil må jo være midt i blinken.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|