|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor mange kvm er deres soverom?Og da tenker jeg på soverom til dere voksne i familien. Hvor mange kvm har dere og er dere fornøyde med størrelsen og hvis ikke, hvorfor? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange kvm er deres soverom?
Vårt er også på denne størrelsen. Vi valgte å ha det så lite med vilje, for å få større walk in closet og bad. Det hadde vært lite dersom vi skulle hatt plass til garderobeskap, men i og med at vi ikke trenger det, er det helt greit. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor mange kvm er deres soverom?Vårt er rett under 12 (4,05 m x 2, 90), det holder bare akkurat. Vi har skap på hver side av sengen og over sengen (på den ene langsiden). Funker ganske bra.
|
|
|
#5 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor mange kvm er deres soverom?Vi har leilighetens minste rom på 8 kvm. Det er plass til to garderobeskap, en dobbeltseng, en liten kommode og en vegghengt tv. Det holder for oss.
|
|
|
|
#6 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Hvor mange kvm er deres soverom?Vårt er ca 11 m2. Det er akkurat nok til nattbord, seng hvor man kan gå rundt og 3,5 m garderobe. Alt får plass der unntatt skotøy som vi oppbevarer andre steder.
|
|
|
|
#8 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hvor mange kvm er deres soverom?Det er vel 13-14 kvm og det er stort nok til oss. Der har vi et lite garderobeskap (mannen bruker det, jeg har klærne mine i et annet rom), 180 cm seng, to nattbord og to bokhyller.
|
|
|
#9 |
|
Epikur
|
Sv: Hvor mange kvm er deres soverom?Vi har 16m2, dårlig utnyttet pga plassbygde idiotskap fra femtitallet, men snart skal det bli TV-stue og vi skal få nytt på 14 m2 med bedre utnytting og en walk in-garderobe i tillegg. Vi har 180-seng, fordi vi ofte får folk opp i sengen. (Vi er svært aktive i swingersmiljøet, nemlig.
|
|
|
#15 |
|
fri
|
Sv: Hvor mange kvm er deres soverom?Interessant. Skal bygge hus, og nå ser det ut som om soverommet mitt blir 13 kvm. Jeg trodde først jeg skulle få plass til å dele av med en lettvegg så jeg fikk en liten walkin-garderobe, men siden senga mi er 180x210, så blir det for trangt, og jeg må nok nøye meg med en hel vegg garderobe. Tror allikevel det skal gå greit. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Hvor mange kvm er deres soverom?
Vi har gjort dette, og vårt er 15,5 kvm. Da ser det slik ut: |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Hvor mange kvm er deres soverom?Vårt er rundt 18 kvadrat, tror jeg. Vi har behov for en del ekstra plass, og i tillegg har vi sofa og tv der til ei slags ekstrastue.
|
|
|
#18 |
|
kamerat
|
Sv: Hvor mange kvm er deres soverom?Lite. Kanskje 9 kvm? Jeg synes ikke det er nok plass til klesoppbevaring der inne.
|
|
|
#19 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hvor mange kvm er deres soverom?Tja, 7 kvm vil jeg tro. Jeg har det minste soverommet siden gutta deler det andre.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|