|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor finner jeg luftvernssirener og maskingeværlyd på nett?Nei altså, klassen min diskuterte det kommende valget i samfunnsfagtimen i dag, og de rasistiske holdningene som kom frem der skremte livskiten av meg. Så i morgen blir det en liten seanse der de skal få kjenne en liten smak av krig på kroppen, der jeg kanskje kan få lokket frem en anelse empati. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvor finner jeg luftvernssirener og maskingeværlyd på nett?Jeg vet ikke noe om det du spør om, men jeg leste en veldig gripende tekst skrevet av en palestiner om hvordan de blir ringt opp og får ett minutt på å forlate huset sitt fordi det skal bombes. Kanskje den kan brukes også? Skal se om jeg finner den igjen.
![]() |
#10 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor finner jeg luftvernssirener og maskingeværlyd på nett?
Herregud, så tragisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Hvor finner jeg luftvernssirener og maskingeværlyd på nett?Dette er tiendeklassinger. Noen av dem har hjertet på riktig plass, men de drukner i støyen fra de andre. Det er egentlig engelsk vi har i morgen, men dette er så viktig at det får vente |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hvor finner jeg luftvernssirener og maskingeværlyd på nett?Maskingevær: https://soundcloud.com/mysoundeffect...metralladora-1
![]() |
#16 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hvor finner jeg luftvernssirener og maskingeværlyd på nett?Hvis du får til, er jeg ganske sikker på at de to lydene gjør seg godt sammen.
![]() |
#17 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvor finner jeg luftvernssirener og maskingeværlyd på nett?
De kan jo få kjenne på hvor kort ett minutt er, midt på natta, og de må vekke alle og få dem med ut og så langt vekk som mulig. Eller hva om du ikke våkner av telefonen? Og de aller, aller fleste som lever i steder med krig får ingen beskjed.
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Hvor finner jeg luftvernssirener og maskingeværlyd på nett?Da har jeg gjennomført opplegget mitt, og er helt utkjørt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvor finner jeg luftvernssirener og maskingeværlyd på nett?Heia deg!! Så bra du gjennomførte!
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|