|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() TV-aksjonen - RegnskogfondetDet er altfor få bøssebærere som har meldt seg i år, så dagens oppfordring er: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TV-aksjonen - RegnskogfondetMann og barn skal gå. Eg er på ikkje klimavenleg reisefot.
![]() |
#5 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: TV-aksjonen - RegnskogfondetTiltredes! Jeg har vært rodeleder for TV-aksjonen i et par år, og det er vesentlig færre bøssebærere enn vanlig som har meldt seg hittil i år. Så vi håper på en mobilisering i innspurten!
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: TV-aksjonen - RegnskogfondetJeg og bekkenet mitt egner meg ikke som bøssebærer, og eldstemann spiller dertil fotballturnering på søndag, så vi har nok dessverre nok på tapeten den dagen (Kommer nok hjem mer eller mindre akkuart tidsnok til å være midt i en etterlengtet middag når det ringer på døra), men det er absolutt en viktig sak! Håper det mobiliserers mange de siste dagene.
![]() |
#7 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: TV-aksjonen - RegnskogfondetPøbelprinsessen og jeg skal gå.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: TV-aksjonen - RegnskogfondetMalama, NRK kjørte innsamlingskonsert for ikke lenge siden, og har vel prøvd å ha en pause mellom promoteringen av den og nå denne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: TV-aksjonen - RegnskogfondetJeg skal gå. Det mest spennende er å se hvordan det ser ut i alle oppgangene der vi går. Jeg synes egentlig det er kjedelig å gå, men føler meg veldig flink etterpå.
![]() |
#13 |
Textrovert
|
![]() Sv: TV-aksjonen - RegnskogfondetDet er åttendeklasse som står for arrangementet ved skolen vår, og siden jeg er klassekontakt, skal jeg være organisatorisk ansvarlig på skolen. Men mann og sønn skal gå.
![]() |
#15 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: TV-aksjonen - RegnskogfondetVi skal gå. Storesøster og jeg har det som en hyggelig høsttradisjon og i år håper vi å få med lillesøster også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Permakulturell
|
![]() Sv: TV-aksjonen - RegnskogfondetHa! Vi er da vel ikke på reise, det er jo neste helg. Så vi har meldt oss til å gå med bøsse via skolen.
![]() |
#18 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: TV-aksjonen - RegnskogfondetJeg er enig i at det har vært lite info - jeg har fått det med meg på radio (de har snakket mye om P3 aksjonen), men ikke andre steder. Jeg skal jaggu sjekke om de trenger bøssebærere i nærheten her! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Glamorøs
|
![]() Sv: TV-aksjonen - RegnskogfondetPå NRK går det en liten serie om om en villmarksfotograf som kjøper et stykke land i regnskogen for å bevare den. Lettere sagt enn gjort, viser det seg. Anbefales!
![]() |
#20 |
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: TV-aksjonen - RegnskogfondetDet er rart hvis det er mindre info i år enn tidligere. Den nasjonale kampanjen starter vel samme tid hvert år, det er jeg ganske sikker på. Men jeg skal innrømme at akkurat lokalt hos oss har ting gått en smule tråere organisatorisk, som bl.a. har medført mindre info ut til elevene på skolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|