|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Å diskutere politikk på FacebookHvordan forholder man seg når nær slekt legger ut relativt drøye utsagn om muslimer på facebook?
![]() |
![]() |
#3 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å diskutere politikk på facebookJeg har noen slike i slekta og unfollower dem. Slik at jeg ikke ser galskapen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Å diskutere politikk på facebookJeg kommenterer og sier imot. Jeg har sluttet å "avvenne" folk som snakker brunt grums også, for hvis jeg slutter å si imot galskapen deres så tror de jo at alle er enig i oppgulpet deres. Så får der være opp til dem å slette meg fra venneliste, for jeg kommer til å fortsette å motsi dem.
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Å diskutere politikk på facebookMilde himmel.
![]() |
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Å diskutere politikk på facebookDatteren mener at dette må være en feil, og da kan jeg ikke skrive at jeg er uenig. Logikk har aldri vært denne datterens sterkeste side.
![]() |
![]() |
#9 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Å diskutere politikk på facebookHva er en feil?
![]() |
#11 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Å diskutere politikk på facebookDet er mange i min slekt jeg har trykket "unfollow" på. For sjelefredens skyld.
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Å diskutere politikk på facebookJeg bruker å si i mot av og til og jeg unfriender ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å diskutere politikk på facebookJeg har samme problemstilling også, Tjorven. Ubehagelig. Jeg er ikke like modig som deg, da.
![]() |
#15 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Å diskutere politikk på facebookJeg har og en slektning (ikke nær) som legger ut masse dritt. Jeg har markert vedkommende som bekjent så nå slipper jeg å få alt dritten i newsfeeden.
![]() |
#16 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Å diskutere politikk på facebookHarriet Vane har en tilnærming som jeg syns funker: hun legger tidvis ut generelle kommentarer som går på for eksempel spesifikke nettsider som legger ut "nyheter" med en brun vinkling, som frieord og lignende.
![]() |
#17 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Å diskutere politikk på facebookJeg er beinhard med både venner og familie på dette; jeg sender en PM om at jeg ikke orker å se slik på min newsfeed, og at de derfor blir uvennet på FB, men at de gjerne må sende meg ny venneforespørsel dersom de slutter å dele slikt.
![]() |
#18 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Å diskutere politikk på facebook
Hvordan gjør du det?
![]() |
#19 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Å diskutere politikk på facebookJeg har en slik bekjent som deler ting som ikke henger på greip. Det er nesten ingen som liker, jeg synes det er ganske tydelig tegn til vedkommende. Her er det så utenfor all fornuft at det blir personlig å kritisere. Jeg finner i alle fall ikke en form som passer.
![]() |
#20 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Å diskutere politikk på facebookJeg argumenterer konsekvent i tråden. Veldig faktaorientert og med størst mulig rom for å endre syn uten å miste ansikt.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|