Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

I’m a bitch

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-07, 23:23   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I’m a bitch

Jeg sa til mannen at jeg ville høre på Alanis Morissette, og han spurte hva da? Og så sang jeg litt på den der I`m a bich, I`m a lover, I´m a siner, I´m a saint, osv. Hvorpå han responderer at det er jo ikke Alanis Morissette. Etter et kjapt søk på youtube, så har det bare kommet opp Meredith Brooks som sanger, men det står: I`m a bitch by Alanis Morissette.

Så jeg lurer da på: Har Alanis Morissette bare skrevet den, men ikke sunget den selv? :forvirret: (Og jøye meg, tenke seg til; vi hadde på en måte rett begge to. )

Gammel 13-06-07, 23:37   #2
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I`m a bitch

Så vidt meg bekjent har ikke Alanis Morisette noe med den sangen å gjøre. ( Ikke skrevet den heller.)
Jeg har/hadde den som single, men jeg aner ikke hvor den er nå; ellers kunne jeg ha sjekket coveret.

Gammel 14-06-07, 00:21   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fra Wikipedia:

Sitat:

"Bitch" is a song that was released by Meredith Brooks in 1997 on her album Blurring the Edges. It was cowritten by Brooks and Shelly Peiken. Initially, some radio stations preferred not to mention the name of the song and would instead refer to it as "a song by Meredith Brooks". However, with the climbing popularity of the song, its name became more commonplace to announce on the air. When the song first hit the airwaves, most call-in listeners believed the song was by Alanis Morissette due to the similar sound and Morissette's success in rock music at the time. Later on, different remixes of the song became popular in dance clubs.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 07:31   #4
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så AM har egentlig ingenting med den å gjøre? Det er bare masse andre som har gjort samme feil som meg?

Gammel 14-06-07, 08:54   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Så AM har egentlig ingenting med den å gjøre? Det er bare masse andre som har gjort samme feil som meg?

Jupp.

Gammel 14-06-07, 09:07   #6
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Sv: I’m a bitch

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

(... tenke seg til; vi hadde på en måte rett begge to. )

Tenke seg til, jeg tok feil.

Men det er ikke sikkert det var min feil, - radiomannen kan ha sagt feil ikke sant? :håpefull:

Gammel 14-06-07, 09:07   #7
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå begynte jeg seriøst å lure på overskriften. Hva i all verden er det DM har gjort som får henne til å si at hun er bitch, det er litt "out of character" for henne, for å si det mildt. Men så gjaldt det bare en sang.

Jeg derimot. :Peker på avatar:

Gammel 14-06-07, 09:10   #8
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
You know you wouldn't want it any other way

So take me as I am

Gammel 14-06-07, 10:28   #9
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes "Bitch" er en grønnjævlig sang, og er meget glad for at min heltinne Alanis Morissette ikke har noe som helst med den å gjøre. :synser:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 11:19   #10
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns både MB og AM er grønnjævlig å høre på.
Men AM får mange poeng for denne parodien:

(Kilde: youtube.com)

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 11:24   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

AMs versjon "My Humps" er fantastisk. Hun greier ganske genialt å oppsummere hvor trist den låta (og en hel industri) framstiller kvinner.

Gammel 14-06-07, 11:29   #12
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

AMs versjon "My Humps" er fantastisk. Hun greier ganske genialt å oppsummere hvor trist den låta (og en hel industri) framstiller kvinner.

Jeg har ikke sett denne versjonen før nå. Veldig, veldig bra!

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 14:47   #13
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

AM sin parodi er bra

Kanskje ikke så rart at du ikke visste det var MB uansett, hun kvalifiserer vel ikke til mer enn et One Hit Wonder?

Jeg likte forøvrig sangen da og liker den fortsatt.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-07, 22:16   #14
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

hehe.. og jeg som digger den sangen. Ja, ja..

Gammel 16-06-07, 21:40   #15
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Buhu, videoen er fjernet. Jeg synes forresten at I'm a bitch er en bra sang. Spesielt på dager jeg føler meg skikkelig som en bitch. Da kan jeg godt finne på å sette på I'm a bitch på fullt volum og gaule i vei.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:57.