|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Hadde du reist alene ei uke til Hellas med 1,5-åring?Jeg har så lyst til å reise, og veier for og i mot. |
![]() |
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hadde du reist alene ei uke til Hellas med 1,5 åring?Jeg reiste alene til Sør Afrika med en på 4 og en på halvannet. Så ja. Selvsagt.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hadde du reist alene ei uke til Hellas med 1,5 åring?Ja, det kunne jeg helt fint ha gjort! Jeg ville nok imidlertid bestilt et bosted hvor det var andre barnefamilier og kanskje litt aktiviteter både for store og små.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Hadde du reist alene ei uke til Hellas med 1,5 åring?Det var akkurat de svarene jeg ville ha hihi - vurderer å bestille fly hos reiseselskap, og booke hotell selv. Det blir faktisk latterlig billig, noe som passer studentlommeboken min helt perfekt |
![]() |
![]() |
#6 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hadde du reist alene ei uke til Hellas med 1,5 åring?Det ville jeg gjort og kos dere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hadde du reist alene ei uke til Hellas med 1,5 åring?Ja det ville jeg gjort. Jeg ville reist til et familiedrevet hotell med taverna og en trivelig bestemor som elsker små barn.
Gutta -04 og -07 Sist redigert av Tangina : 14-06-07 kl 08:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hadde du reist alene ei uke til Hellas med 1,5 åring?Jeg har ingen problemer med å se for meg at jeg kunne tatt lillesøster (17 mnd) med på tur til syden alene. Hun er lettstelt og grei og vi hadde nok hatt det helt supert begge to.
![]() |
#9 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Hadde du reist alene ei uke til Hellas med 1,5 åring?nei jeg hadde ikke reist til syden med turbo da han var 1 1\2år, ikke når han var 2 eller 3 heller hehe
![]() |
#10 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hadde du reist alene ei uke til Hellas med 1,5 åring?Det hadde jeg gjort, uten å nøle!
![]() |
#11 |
kamerat
|
![]() Sv: Hadde du reist alene ei uke til Hellas med 1,5 åring?Ja, det hadde jeg gjort.
![]() |
#12 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Hadde du reist alene ei uke til Hellas med 1,5 åring?Jeg hadde ikke gjort det. Ikke fordi jeg ikke anser det som trygt, men fordi jeg ville ha kjedet meg. Hvis jeg hadde fått med meg ei venninne med et barn på samme alder, så hadde jeg gjort det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Hadde du reist alene ei uke til Hellas med 1,5 åring?
Kjede meg skal jeg definitivt ikke gjøre i såfall - tar med meg flere gode bøker jeg ikke har fått lest pga studier. De kan jeg kose meg med etter at vi har vært ute og spist om kvelden, når mini har lagt seg. På dagtid hadde det blitt bading, og litt rusling rundt i området sammen med mini, så nei - jeg skulle ikke kjedet meg. |
![]() |
![]() |
#14 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Hadde du reist alene ei uke til Hellas med 1,5 åring?Ja, ikke noe problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Jeg ble frisk!!
![]() Sv: Hadde du reist alene ei uke til Hellas med 1,5-åring?Hadde helt klart dratt, så lenge jeg hadde følt meg trygg på stedet.
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: Hadde du reist alene ei uke til Hellas med 1,5-åring?Nei. |
![]() |
![]() |
#20 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hadde du reist alene ei uke til Hellas med 1,5-åring?Nei, hadde ikke dratt med så et så lite barn alene. Vi har akkurat vært på sydentur alle 4, og jeg hadde vel ikke øynene bort fra lillebror utenom den tiden vi sov og da jeg blunket!!!
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|