|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har jeg ansvar for min egen søppelkasse?Det kan se ut til at jeg bor i et område hvor det er lite offentlige søppelbokser. Det medfører at mange kaster sitt søppel i min søppelboks. Da selvsagt uten å pakke det inn slik det er påbudt i Oslo. Hvor ansvarlig er jeg egentlig for min søppelboks? Kan Oslo kommune i siste instans kreve at jeg sørger for at det som havner av søppel i min boks følger kravene de har satt for søppelhåndtering?
![]() |
#3 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har jeg ansvar for min egen søppelkasse?
Blæh! Det involverer å ta en telefon - i arbeidstiden. Ikke akkurat min favorittsyssel.
![]() |
#4 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har jeg ansvar for min egen søppelkasse?Skaff deg en sånn lås som dette så slipper du problemet fremover |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har jeg ansvar for min egen søppelkasse?Ikke ofte det skjer, men det har hendt at det kastes ting i søpla ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har jeg ansvar for min egen søppelkasse?Interessant spørsmål, særlig ettersom de i Oslo blir strengere og strengere på avfall (og bra er det). Vi har opplevd at de ikke tømte dunken, etter at svigerfar fylte den med hageavfall.
![]() |
#7 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har jeg ansvar for min egen søppelkasse?
Ja, naboen fikk heller ikke tømt i forrige uke etter at han hadde slengt oppi et par planker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Har jeg ansvar for min egen søppelkasse?Kildesortering i Oslo si fb-side har grei responstid på meldingar og innlegg på sida, dersom du ikkje vil ringe i arbeidstida. Der har eg i alle fall fått gode svar på spørsmål om hageavfall.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|