Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Et bilde av et elghjerte, grotesk?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-16, 13:19   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Tommel ned

Et bilde av et elghjerte, grotesk?

Jeg følger NRK sin side «nrkbok» på Instagram, og de har en bildekonkurranse gående.

Nå publiserte de det første bildet som går til finalen i konkurransen, og bildet et av et elghjerte. Jeg synes bildet var både sterkt og fint, og kommenterte positivt.

Men det hagler jo av kritikk da. Fra «elgmord», folk som får dagen ødelagt ved å se et sånn bilde, som mener dette er uetisk og i det hele tatt.

Jeg skjønner at folk har ulikt syn på både jakt, og det at vi i det hele tatt spiser kjøtt. Men det er måten det blir diskutert på her da.

Jeg legger ved bilde av elghjertet, og så en screenshot av noen av tilbakemeldingene på det jeg har skrevet, som jeg synes var både irriterende og provoserende.

Utklipp av kommentarer, det er den fra nagini.jpg jeg sikter mest til:

Jada, jeg vet navnet mitt vises der, men shit au. Er ikke så nøye.

Jeg prøvde å diskutere mer, men jeg ga egentlig opp, for de som skriver sånn de gidder uansett ikke lytte. De bare pøser ut.

Men hva mener dere da? Er bildet virkelig så ille? Jeg synes det er noe ekte, naturlig og vakkert over det.
Jeg slenger dette på skravleforum bare fordi jeg fikk lyst skravle med noen om det jeg irriterer meg over selv

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:34.