|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ebaykupp til adventskalenderenJeg lurte på disse til min jente som er veldig glad i studio ghibli. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
I mål
|
Sv: Ebaykupp til adventskalenderen
De var fine! Men tror ikke min jente er inne i ghibli. Jeg lurer på noe hobbygreier, men usikker på hva jeg da bør søke på. Det blir nok noen Rainbow loom-strikker i alle fall. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sv: Ebaykupp til adventskalenderenIkke ebay, men jeg har funnet mye kjekt fra bakerross http://www.bakerross.co.uk/pocket-money-toys enten småleker eller hobbysett |
|
|
|
|
|
#5 |
|
I mål
|
Selvsagt helt ok med andre nettsteder også, sånn sett er overskriften dårlig. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Ebaykupp til adventskalenderenJeg kjøpte masse "pokemon plush" i går. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Ebaykupp til adventskalenderenTakk for at du minte meg på det! Jenta mi får det settet her, tenker jeg: http://m.ebay.com/itm/20Pcs-Beauty-N...039?nav=SEARCH Det har hun ønska seg, og jeg har sagt mitt sedvanlige "vi får se".
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Vår lokale Kozmos selger noen små dinosauregg. Antar de skal legges i vann og vokse, men vet ikke sikkert. De koster ikke stort.
|
|
|
#9 |
|
Sv: Ebaykupp til adventskalenderenDu har linket til handlevognen på ebay, så får ikke opp det du ønsket å linke til. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Drømmer
|
Finnes dinosauregg på ebay. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
I mål
|
Sv: Ebaykupp til adventskalenderenTror jeg bestiller disse til lillesøster som også digger Pokemon litt: Sist redigert av apan : 24-09-16 kl 23:02. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
I mål
|
Sv: Ebaykupp til adventskalenderenOg disse: Sist redigert av apan : 24-09-16 kl 23:03. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Ebaykupp til adventskalenderenCover til mobilen. Mye fint og billig på eBay, vær bare obs på at enkelte har veldig lang leveringstid. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Ebaykupp til adventskalenderenI fjor bestilte jeg blyanter, pepperkakeformer, viskelær formet som iphone og andre småting. De fikk også flaxlodd (griseflaks) enkelte dager. Tror jeg bestilte i sep/okt, alt kom frem i tide.
|
|
|
#17 |
|
intro
|
Har du fått disse, trøtt? Jeg er nå 3-4 dager over siste angitte leveringsdag, og begynner å bli skeptisk. Alt det andre har jeg fått for et par uker siden. Det begynner å haste med adventskalenderen nå (skjønt pakker kan jo alltid legges til i ettertid også - hadde man bare visst at de kom fram).
|
|
|
|
#18 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Da er det lurt å si ifra til selger. I verste fall sender de på nytt eller du får tilbake pengene. Har bare opplevd en gang at noe ikke kom frem, fikk da refundert pengene. Har skjønt det er policyen til mange der, men sånn egentlig er det vel ikke ofte deres feil men heller posten.
|
|
|
#19 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Ebaykupp til adventskalenderenhttp://m.ebay.com/itm/Novelty-Flexib...911?nav=SEARCH
Min signatur ™ Sist redigert av Che : 25-09-16 kl 00:36. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hertuginne
|
Sv: Ebaykupp til adventskalenderenDenne tråden er jo helt gull!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|