|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Prøver seg frem
Medlem siden: Oct 2013
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva gir man i julegave til voksne pars partner?Oi, overskriften ble litt klønete, mente voksne par eller voksne søsken med partner (separat eller felles). Sist redigert av Sweetie : 13-11-16 kl 11:53. Årsak: Overskriften... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gir man i julegave til voksne pars partner?Hvorfor ikke bare satse på én fellesgave, og ikke gaver til hver enkelt? Voksne har uansett det de trenger. Vi gir og får helst spiselige/drikkbare (forhåpentligvis) gaver, eventuelt gavekort på ting som delikatessebutikk, kaffebutikk osv.
|
|
|
#3 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Hva gir man i julegave til voksne pars partner?Vi gir fellesgave. Stort sett type spiselig (gavekurv, sjokolade, delikatesse) eller opplevelse (teaterbilletter e.l.).
|
|
|
#4 |
|
Prøver seg frem
Medlem siden: Oct 2013
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gir man i julegave til voksne pars partner?Jo nettopp! Fellesgave kjøper jeg gjerne, men mangler ideer? Takk for tips! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Hva gir man i julegave til voksne pars partner?Gavekort på delikatessebutikk, samt for eksempel litt god sjokolade setter vi ekstra pris på.
|
|
|
#6 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Hva gir man i julegave til voksne pars partner?Jeg gir etter interessefelt. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva gir man i julegave til voksne pars partner?Jeg spør dem hva de ønsker seg rett og slett. Til min bror og samboeren hans gir vi vanligvis individuelle gaver, mens til mannens søsken m/partnere blir det oftest fellesgaver, fordi det er det de ønsker seg.
|
|
|
#8 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva gir man i julegave til voksne pars partner?I år får broren min og kona gavekort på en spesiell butikk de ønsker deg ting fra. Jeg tror vel riktignok det er mer hun enn han som ønsker seg det, men det er jo ikke mitt problem.
|
|
|
|
#9 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva gir man i julegave til voksne pars partner?Her kommer det litt an på om det blir felles eller individuelle gaver, jeg bestemmer meg ikke for det ene eller det andre. Men jeg liker å gi noe personlig til mine søstre, venninner eller til mamma, for det er både mye lettere og mye gøyere enn å finne fellesgaver. Og da må jeg gi noe annet til mannen.
|
|
|
#10 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva gir man i julegave til voksne pars partner?Vi gikk over til "en hilsen til de voksne" da barna kom til, altså til de parene med barn. Det blir gjerne enten noe spiselig eller noe pynt jeg faktisk tror de liker eller vet at de ønsker seg. I år har jeg for eksempel kjøpt spennende ting som sausenebb og servise.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|