|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Gal kattedame
|
![]() Fravær VGS ved dødsfall?Dette er jo helt absurd, men vi skal i begravelse fredag og eldstemann kan ikke ha mer fravær i ett av fagene han har den dagen.
![]() |
#2 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fravær VGS ved dødsfall ?Trenger ikke lege-erklæring hos oss i alle fall. Vi tar elevene på ordet når det gjelder sånne ting. Dersom dere vil ha fraværet slettet må dere huske å søke om det i ettertid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Fravær VGS ved dødsfall ?Sjekk med skolen ja, for det praktiseres forskjellig rundt om. På storesøster sin skole godtar de fravær ved dødsfall uten noe dokumentasjon, mens ene venninna på en annen skole måtte ha dokumentasjon.
![]() |
#5 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Fravær VGS ved dødsfall ?Vi har ikke krevd dokumentasjon, men med en mindreårig elev er det jo ryddig hvis en forelder gir kontaktlærer beskjed (skriftlig, via e-post).
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Fravær VGS ved dødsfall ?Legeerklæring er i alle fall helt absurd. Legen kan ikke dokumentere dødsfallet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Fravær VGS ved dødsfall ?Vi sendte mail til kontaktlærer og fikk bekreftet godkjendt fravær uten nærmere dokumentasjon
![]() |
#8 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Fravær VGS ved dødsfall ?Jeg sjekket dette på udir tidligere i uka og erklæring fra foreldre skal holde. Jeg sendte sms til læreren og fikk ok tilbake så satser på at det har blitt notert
![]() |
#9 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Fravær VGS ved dødsfall ?Sendte mail til kontaktlærer og hun sier det holder som dokumentasjon. Det var enda godt,jeg er oppgitt nok som jeg er av reglene.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|