|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bokanbefaling, barnVi har Trollmannen fra Oz i pop-up utgave, og den er helt fantastisk fin! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bokanbefaling, barnBøkene om Pulverheksa og Mamma Mø er populære hos oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bokanbefaling, barnHoldt på å glemme denne, det er en lydbok da, men det går vel for det samme. Har bestilt den til Slampen og gleder meg som en unge for jeg skal ligge å snikhøre..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Bokanbefaling, barnOj!! Den så helt vidunderlig ut!!
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Bokanbefaling, barn
Å den er helt fantastisk! Husker jeg hørte den på radioen da jeg var liten. Jeg har både lest boken og sett filmen, men det var noe helt spesielt med å høre den på radioen. Veldig mystisk og stemningsfull musikk husker jeg at jeg syns det var. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Bokanbefaling, barnVi har den Trollmannen fra Oz-boka som muskat viser bilder av. Er Alice-boka like fin him?
![]() |
#8 |
I farta!!
|
![]() Sv: Bokanbefaling, barnhttp://www.bokklubben.no/SamboWeb/se...bildeId=318678 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Introvert optimist
|
Innholdsmessig så skjønte nok Storesøster definitivt mer enn Storebror, men siden boka er så fin likte Storebror den også kjempegodt.
Nenne Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04) Sist redigert av Nenne : 09-10-07 kl 08:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Mine på tre og fem elsker den! Det er en god del tekst så når jeg leser med minstemann hopper jeg over en del av teksten, og forteller heller litt med egne ord ut fra bildene og figurene. Boken er utsolgt fra forlaget, så jeg er glad jeg kjøpte den, det er en bok de vil ha glede av i mange år. Og akkurat en slik bok jeg ville elsket som liten. Jeg kommer nok til å kjøpe de andre også. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|