|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Hva slags iPhone skal jeg kjøpe?Telefonen min fikk nådestøtet på vei til jobb i dag. Det er en 3 år gammel iPhone SE (tilsvarende modell 6 inni og 5 utenpå). Den har fungert veldig godt, men nå har batteriet blitt elendig og skjermen er så ødelagt at telefonen ikke funker lenger. Hvilken modell bør jeg bytte den ut med? Jeg er helt blank på hva som finnes, men ønsker meg god lagringskapasitet og inngang til både ladekabel og øreplugger.
![]() |
![]() |
#2 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags iPhone skal jeg kjøpe?Jeg tror ikke du finner en ny iphone med inngang til øreplugger, det forsvant vel med 7 serien? Min 7 plus har ihvertfall bare inngang til ladekabel. Alle modellene kan vel fås med god lagringskapasitet, opptil 500GB, kommer helt an på hva du trenger. Jeg har 128 på min, men bruker ikke halvparten engang, så har bestilt den rimeligste utgaven av den nye max modellen (rimelig er den ikke akkurat da...). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Hva slags iPhone skal jeg kjøpe?Aha, så de innså aldri at dette med å umuliggjøre samtidig lading og bruk av øreplugger var en ræva idé?
![]() |
![]() |
#4 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva slags iPhone skal jeg kjøpe?Jeg har akkurat kjøpt 11. Fortsatt litt usikker på om jeg skulle kjøpt 11 Pro, pga størrelsen.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva slags iPhone skal jeg kjøpe?Du vil ikke ha 8 plus, den er for stor til at jeg får den ned i løpebeltet i hvert fall.
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva slags iPhone skal jeg kjøpe?Jeg skal ønske meg apple watch til bursdagen, sånn at jeg kan slippe å ha med telefon på løpetur. De nyeste klokkene kan man nemlig ringe og alt med, uten at telefonen er med. Ellers hadde jeg ikke kjøpt en så stor telefon.
![]() |
#8 |
Enda en som trener
![]() Sv: Hva slags iPhone skal jeg kjøpe?
Du kan i verste fall kjøpe en split plugg slik at du kan gjøre begge deler. Men mye bedre med trådløst synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Enda en som trener
![]() Sv: Hva slags iPhone skal jeg kjøpe?Jeg har forresten løpt i mer enn to år med min 7 plus. Har gått helt fint å ha den på armen. Har nå bestilt 11 max pro (fordi jeg ville ha den største skjermen) - såvidt jeg har forstått er den samme størrelse, så tenker å fortsette å ha den med på løpetur |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva slags iPhone skal jeg kjøpe?Jeg har XS og er veldig fornøyd. Hadde kjøpt XR hvis jeg skulle betalt selv.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jada, jeg får den med meg altså. Jeg bare gruffer over å måtte kjøpe ny dings til å ha den i.
![]() |
#12 |
intro
|
![]() Sv: Hva slags iPhone skal jeg kjøpe?Tusen takk for innspill! Nå har jeg allerede handla, og jeg synes 11 ble altfor stort. Med mine små hender kommer jeg til å glippe den, og jeg har ikke behov for den digre skjermen. Den dyre, mindre 11-eren altfor dyr og med unødige finesser for mitt bruk. Litt sårt var det likevel å la den standard 11-eren gå, for den fantes i grønn!
Sist redigert av Bluen : 01-10-19 kl 14:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hva slags iPhone skal jeg kjøpe?Prøv å sikkerhetskopiere til PC eller iCloud ved hjelp iTunes på PC. Hvis den lever så skal det kunne funke.
![]() |
#15 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva slags iPhone skal jeg kjøpe?Mulig du trenger å kunne taste koden for det, men ikke for å bare kopiere ut bildene gjennom filbehandling, tror jeg
![]() |
#16 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva slags iPhone skal jeg kjøpe?Jeg er godt fornøyd med iPhone XR. Den er litt stor, men alle andre enn meg ser ut til å like det... I forhold til en del andre modeller er den jo "prisgunstig".
![]() |
![]() |
#17 |
intro
|
![]() Sv: Hva slags iPhone skal jeg kjøpe?Tusen takk for innspill! Nå er jeg inne på den nye telefonen, og bildene var der likevel!
![]() |
![]() |
#18 |
intro
|
![]() Sv: Hva slags iPhone skal jeg kjøpe?Jeg skal for øvrig ha en ny telefon til i høst, til 13-åringen, så jeg leser fortsatt tipsene med stor interesse. Hun kan nok ha en større skjerm, da hun ikke jogger rundt og fanger pokemons, men i større grad ser på flimsnutter på telefonen.
![]() |
![]() |
#19 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva slags iPhone skal jeg kjøpe?Det tar ofte litt tid før alt er på plass på ny fon - så bra at bildene ble med!
![]() |
#20 |
lider av tastleksi
|
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|