|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Kjenner folk noen som strikker på bestilling?Eller kanskje det er noen her inne som tar imot bestillinger selv?
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kjenner folk noen som strikker på bestilling?Jeg vil varmt anbefale Epla-butikken Vakre ting. Hun lager også på bestilling. Du må bla langt ned for å finne luer og denslags. Jeg har flere kofter derfra og er veldig fornøyd.
![]() |
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Kjenner folk noen som strikker på bestilling?Takk for tips! Jeg er på utkikk etter leggvarmere og lue eller skjerf til den nye, mørkegrønne vinterjakka mi.
![]() |
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Kjenner folk noen som strikker på bestilling?Flotte kofter - og så rimelig! Synd jeg ikke tenkte på mammas bursdagsgave tidligere. (Den er i morgen.
![]() |
![]() |
#5 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjenner folk noen som strikker på bestilling?Her kan man bestille strikking: https://woolit.no/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Kjenner folk noen som strikker på bestilling?
Oi, så mye fint! Denne må jeg huske på neste gang jeg får koftecraving. (Jeg bestilt ei til å strikke kofte til meg, men siden den aldri ble ferdig har jeg kjøpt noen fabrikkstrikkede kofter fra Iis Woodling og fått dekket litt koftebehov, så må spare litt penger igjen
![]() |
#7 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Kjenner folk noen som strikker på bestilling?Det er også en salgsside på FB (kjøpe-selge strikkaklær), mye fint!
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: Kjenner folk noen som strikker på bestilling?Skjønner at jeg er helt utafor på koftefronten - dette merket hadde jeg aldri hørt om, Karamell. Takk for alle tips!
![]() |
![]() |
#9 |
intro
|
![]() Sv: Kjenner folk noen som strikker på bestilling?Litt redd jeg er i ferd med å miste meg sjøl helt her nå. Først har jeg blitt litt svak for hunder, og nå vurderer jeg sånn helt vagt å begynne å strikke!
![]() |
![]() |
#10 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjenner folk noen som strikker på bestilling?Det er noe som heter woolit der du kan bestille strikkeplagg håndstrikket.
![]() |
#11 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du begynner å bli voksen, skjønner jeg.
![]() |
#12 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Kjenner folk noen som strikker på bestilling?Leggvarmere skulle ikke være så vanskelig å strikke selv, hvis du bare vil ha helt enkle i ribbestrikk.
![]() |
#13 |
intro
|
Ribbestrikk, nei!
![]() |
![]() |
#14 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kjenner folk noen som strikker på bestilling?Sjekk denne: https://woolit.no/
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|