|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Godt utvalg kule lesebriller?Ja, jeg vet at dette er et besteforeldreportalen-spørsmål, men bear over with me.
![]() |
#4 |
Tatt på
|
![]() Sv: Godt utvalg kule lesebriller?Om du finner noen, så må du dele!
![]() |
#5 |
Trøtt
|
![]() Sv: Godt utvalg kule lesebriller?Disse er ikke creisibanana eller zpezielle, men de kommer i haugevis av deilige farger, er superlette, fleksible og utrolig behagelige å ha på. De er rett og slett fantastiske.
![]() |
#6 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Godt utvalg kule lesebriller?Du må lete på Fretex og bytte glass for å få til det der - evt finne den optikeren i byen som ikke er i kjede og som har eksistert siden tidenes morgen. De kan ha gull.
Min signatur ™ Sist redigert av Che : 29-08-20 kl 11:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Godt utvalg kule lesebriller?Ingen gode tips, men jeg fniste litt da jeg oppdaget at jeg måtte zoome inn teksten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Godt utvalg kule lesebriller?Glass fra optikker med enstyrke trenger ikke bli veldig dyrt. Synes det er mye bedre kvalitet en billige lesebriller. Jeg har ikke progressive men enstyrke med bare +0,75, men litt skjeve hornhinner. Bruker alltid optikker briller. Stort sett godt under 2000, for to par. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Godt utvalg kule lesebriller?Er litt utvalg her : https://extraoptical.no/briller/a910-c66.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Godt utvalg kule lesebriller?
Jeg er selvfølgelig klar over alt dette, jeg har gått til optiker fra jeg var fem år gammel. Men om du leser HI ser du at jeg ute etter tips til briller, ikke om jeg bør gå til optiker eller ikke. Så vis meg gjerne briller som passer til spec’et jeg etterspør.
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Godt utvalg kule lesebriller?
Takk! Jeg skal ta en titt.
![]() |
#18 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Godt utvalg kule lesebriller?Nå skal jeg være skikkelig gledesdreper her og si at jeg vil tro at lesebriller med så stor glassflate vil bli veldig tunge. Sjansen for at de sklir ned på nesen, blir liggende på kinnet ditt og oppleves ganske ubehagelige tror jeg er til stede. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|