Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor ofte går dere ut?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-07, 14:26   #1
anakonda
https://www.giblod.no/

anakonda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Hvor ofte går dere ut?

Hvor ofte går du ut på byen/fester du,
hvor mye drikker du i gjennomsnitt,
hvor mye penger bruker du,
og når pleier du å gå hjem?

Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg?

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 14:29   #2
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Hvor ofte går du ut på byen/fester du; Maks 1-2 ganger pr år.
Hvor mye drikker du i gjennomsnitt; 2-3 halvlitere og et par drinker.
Hvor mye penger bruker du, Ikke mye. Den største kostnaden blir i forbindelse med taxi hjem.
Og når pleier du å gå hjem? Før det hoper seg opp på taxitråkka (0100-0200).

Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg? Å gå ut hver helg/annenhver helg er ofte, og å gå ut så sjelden som jeg gjør er sjelden.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 14:31   #3
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av anakonda, her.

Hvor ofte går du ut på byen/fester du,
hvor mye drikker du i gjennomsnitt,
hvor mye penger bruker du,
og når pleier du å gå hjem?

Jeg går på byen 4-5 ganger i året, vi går oftere på privatfester (sikkert 8-10 privatfester, grovt regnet). Jeg drikker så mye som jeg føler for den dagen, noen som kan være alt fra Farris til 2 flasker vin.
Pengebruken varierer alt etter hvor mye jeg drikker og hvor mange steder jeg må betale med inn, men det går fort en 1000-lapp.
Jeg går hjem når jeg er lei eller når bussen går. Sjelden før ett, sjelden etter halv fire.

Ofte er for meg annen hver helg - sjelden er 2 ganger i året.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 15:04   #4
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvor ofte går du ut på byen/fester du: 2-3 ganger i året
hvor mye drikker du i gjennomsnitt: 4-6 cidere, kanskje noe baileys
hvor mye penger bruker du: Minimalt, passer på å bli påspandert . Aldri brukt mer enn 300 kr ute....
og når pleier du å gå hjem? Tidlig, ca 02....
Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg?Ofte: Mer enn en gang pr md, sjelden: mindre enn en gang pr år

Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 15:20   #5
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor ofte går du ut på byen/fester du - ca. 1 gang i mnd. i snitt.
hvor mye drikker du i gjennomsnitt - Kanskje 1 liter vin før jeg går ut og et par drinker ute. Det kommer litt an på, er ikke alltid jeg drikker heller.
hvor mye penger bruker du - vanskelig å si, 4-500 kanskje. Det spørs om det er middag først, konsertbillett eller bare en tur ut etter mat og drikke hjemme.
og når pleier du å gå hjem - 3-4-tiden hvis jeg er i rett stemning og Vesla sover borte. Ellers er det i 2-tiden.

Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg? Det vet jeg ikke.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 22:41   #6
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Hvor ofte går du ut på byen/fester du - ca. 1 gang i mnd. i snitt.
hvor mye drikker du i gjennomsnitt - Kanskje 1 liter vin før jeg går ut og et par drinker ute. Det kommer litt an på, er ikke alltid jeg drikker heller.
hvor mye penger bruker du - vanskelig å si, 4-500 kanskje. Det spørs om det er middag først, konsertbillett eller bare en tur ut etter mat og drikke hjemme.
og når pleier du å gå hjem - 3-4-tiden hvis jeg er i rett stemning og Vesla sover borte. Ellers er det i 2-tiden.

Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg? Det vet jeg ikke.

Signerer.:lat:

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 15:22   #7
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

De siste årene har jeg ikke vært ute på byen, og jeg har knapt drukket alkohol siden yngstejenta ble født. (Hun er fire år.) Foretrekker å ha venner hjemme på middag framfor å gå ut/gå på fest. :kjedelig festbrems:

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 15:27   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp. Jeg leser denne tråden og oppdager at jeg ikke kan huske sist jeg var på byen.

....... tenke, tenke ......... jeg var jo på ModneMødre-treff i mai i fjor. Er det virkelig sist gang??????

Vi går mye ut og spiser, men det teller jo ikke. Og hvis vi skal på fest så er det stort sett privatfester. Det blir ikke så mange av dem heller, men noen.

Gammel 12-08-07, 00:30   #9
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Hjelp. Jeg leser denne tråden og oppdager at jeg ikke kan huske sist jeg var på byen.

.......

Jeg har aldri vært noe glad i å gå på byen, igrunnen. Syns det er bråkete, og masse tullete oppførsel på ellers oppegående folk

Ofte på byen for meg er hver/annenhver helg, sjelden er en-to ggr i året.

De gangene jeg har vært på byen så har jeg drukket 5-6 glass vin omtrent, tror jeg. Har vel gått hjem rundt to-tiden. Er ingen festbrems men drar ikke i gang heller

Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 23:51   #10
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

....... tenke, tenke ......... jeg var jo på ModneMødre-treff i mai i fjor. Er det virkelig sist gang??????

Vi går mye ut og spiser, men det teller jo ikke. Og hvis vi skal på fest så er det stort sett privatfester. Det blir ikke så mange av dem heller, men noen.

Signerer omtrent i sin helhet.

Og er ikke flau av det engang. Jeg går jo ut for å spise med venninner eller med mannen sånn dann og vann, og av og til blir det et par øl etterpå. Men "på byen"? Nei, det er så godt som aldri. Jeg syns rett og slett ikke det er så gøy. Jeg liker best å treffe folk jeg kjenner og liker på et sted der det går an å snakke med dem. :boring:

Gammel 13-08-07, 00:02   #11
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Veldig sjelden, 2-3 gonger i året kanskje.
Var faktisk ute i går. Hadde heilt barnefri frå midt på dagen i går til svigers kom hit med dei kl fire i ettermiddag. Deilig
Var ute på konsert på kvelden, blei ikkje så altfor seint men sov til kvart over elleve i dag.
Likar godt å gå ut på store ting som skjer her, då er det alltid masse kjentfolk ute og masse liv. Morro .

Gammel 13-08-07, 00:09   #12
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg liker best å treffe folk jeg kjenner og liker på et sted der det går an å snakke med dem. :boring:

Det er det eneste jeg gjør når jeg "går ut", så hvis ikke det gjelds, så går jeg aldri ut.

Jeg "går ut" med venninner eller kolleger eller med mannen min og felles venner, og drikker kanskje typisk mellom tre og seks halvlitere, eller jeg sitter hjemme hos venner og drikker en flaske vin eller to. Drar hjem i totiden, kanskje? Bruker sjelden veldig mye penger på å "gå ut", siden jeg nesten alltid bare drikker øl, men spiser vi middag ute blir det naturligvis mer. Hvor ofte dette skjer, fluktuerer litt, men en gang i måneden, sånn i snitt? (Og da regner jeg ikke med "hele familien på billig restaurant med en øl til" eller "en øl etter kino", som begge deler kan finne på å inntreffe sånn en gang i måneden.)

Å gå på "disko" har jeg aldri drevet med, og "å feste" er ikke et ord som hører hjemme i mitt bruksvokabular heller.

Hva som er "ofte" kommer an på hva folk regner som å "gå ut". Hvis man mener å drikke til morgenkvisten og ligge som et slakt hele neste dag, synes jeg det er ofte å gjøre det hver uke. Og hvis man regner alt av kafe-, restaurant- og pubturer, så synes jeg det er sjelden å gjøre det mindre enn én gang i måneden.

Gammel 13-08-07, 23:14   #13
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er det eneste jeg gjør når jeg "går ut", så hvis ikke det gjelds, så går jeg aldri ut.

Nei, jeg hadde kanskje en snever definisjon, her? Så for meg "på byen" som "vorspiel og så ut på et støyende sted og drikke mer", liksom.

Sånn "ut og spise sushi og ta et par øl etterpå" gjør jeg jo dann og vann. Men det er vanskelig å si noe gjennomsnitt, siden den slags er blitt litt begrenset av graviditeter/barseltid 3 av de siste 5 1/2 årene..

1-2 ganger per måned, kanskje, sånn når jeg ikke er gravid?

Gammel 14-08-07, 18:49   #14
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Sånn "ut og spise sushi og ta et par øl etterpå" gjør jeg jo dann og vann.

SUSHI!!!!

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 15:28   #15
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvor ofte går du ut på byen/fester du, 1-3 ganger i året , er kanskje ute på byen en gang i året. Kan dra på et par fester men drikker ikke da og drar tilig hjem. Drikker 1-3 ganger i året
hvor mye drikker du i gjennomsnitt, litt hvitvin og litt rom og cola. Drikker ikke noe ute på byen.
hvor mye penger bruker du, vet ikke
og når pleier du å gå hjem? Mellom 23 og 03

Gammel 09-08-07, 15:32   #16
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg er en festbrems!

Hilsen hun som er ute på byen 3 ganger i året, drikker noen pils og drar hjem.

Gammel 09-08-07, 15:37   #17
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er praktisk talt aldri ute på byen. Kan ikke huske sist jeg var på "disko". Omtrent én gang i måneden er vi på restaurant, og da kan det gå med alt fra 300 til 1500 kroner per person (det sistnevnte hvis vi har noe å feire og slår til med dyr restaurant). Vi er i vennemiddager kanskje én eller to ganger i måneden. Jeg drikker mindre vin nå enn før (ammer fortsatt), men det kan godt gå med tre-fire glass på en kveld. Det hender det blir et par glass hjemme en helge- eller feriekveld også.

Hvis vi er ute eller i selskap nå, har vi barnevakt hjemme, så da er vi nok tilbake seinest i 1-tida. Tidligere hendte det at vi var hjemme først rundt 4, som regel etter fuktige vennemiddager.

Må for øvrig legge til at verbet "å feste" i party-betydningen ikke finnes i mitt vokabular. Jeg drikker gjerne vin, men det trenger slett ikke være "fest" av den grunn. Skal jeg på fest, sier jeg heller ikke at jeg skal feste. Det er noe rart med det ordet i mine ører.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 15:47   #18
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor ofte går du ut på byen/fester du? Tippe eg er på tre festar i halvåret omtrent.
Hvor mye drikker du i gjennomsnitt? Tja. Ei flaske vin og nokre drinkar er vel standarden.
Hvor mye penger bruker du? Stort sett ingenting sida eg oftast er på privatfestar.
....og når pleier du å gå hjem? Sjelden før 4-5.

Som småbarnsmor syns eg det er ofte å gå ut kvar helg. Om en går ut berre en gong i året syns eg det høres sjeldent ut.

Gammel 09-08-07, 15:45   #19
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Hvor ofte går du ut på byen/fester du: En gang i året. Maks to ganger. (Aldri ut på byen, bare på privafest)

hvor mye drikker du i gjennomsnitt: En halv flaske vin, kanskje en Martini i tillegg.

hvor mye penger bruker du: 200-300 kroner, kanskje.

og når pleier du å gå hjem? Senest i ett-tiden, helst før.

Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg? Jeg går ut sjelden. En gang i måneden og oftere er ofte.

:kjedel og utpreget A-menneske uten sans for fyll og fest:

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 18:01   #20
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Hvor ofte går du ut på byen/fester du, 2 ganger i mnd ca. Jeg er ung og singel
hvor mye drikker du i gjennomsnitt, 4-6 øl først, så 1 eller 2 ute på byen.
hvor mye penger bruker du, Bruker ikke så mye. 200 kanskje?
og når pleier du å gå hjem? Husker sjelden når jeg kommer hjem.
Nei da, det varierer. 2-3 tiden somregel.

Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg? Vet om noen som går ut flere ganger i uka. Helt greit om du er singel og ikke har barn, men de med barn som holder på sånn syns jeg burde roe ned litt!

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:58.