|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Unik
|
![]() Galskap?Eg setter veldig stor pris på mine nærmaste kollegaer. Så eg legger litt ekstra innsats i julepresangen deira. Fordi dei fortjener det.
![]() |
#2 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Galskap?For en FANTASTISK gave, SÅ hyggelig! Jeg hadde blitt kjempeglad og rørt
![]() |
#3 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Galskap?Jeg fikk gavekort på strikka genser en gang, dro sammen med strikkeren til garnbutikken og plukket garn. Har brukt genseren veldig mye mer enn andre jeg har fått som jeg ikke selv har valgt fargene på.
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Galskap?Jeg hadde blitt SÅ GLAD! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Unik
|
![]() Sv: Galskap?I fjor hadde eg strikka ulike sjal til dei. Er berre snakk om 4 stykker igrunn, så det er ikkje så masse arbeid heller.
![]() |
#16 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Galskap?Jeg hadde blitt både glad og rørt av en sånn gave.
![]() |
![]() |
#17 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Galskap?Fy søren så raust og koselig - heldige kollegaer du har! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Galskap?Jeg hadde elsket det!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|