Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

To mobilabonnement samtidig

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-22, 09:59   #1
kamp
ASD

Medlem siden: Mar 2010
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

To mobilabonnement samtidig

Jeg trenger to aktive mobil abbonemang.

Den ene skal være mitt nr som jeg kan nåes på. Det som skal være registrert på meg da det er kun det nr jeg er mulig å nå på.

Samtidig trenger jeg et andre pga en spesifikk app på en annen mobil (moto mobil). Dette i forbindelse med epilepsi. Så jeg har alltid to mobiler med meg. Men denne appen er på 24/7.
det er heller ikke mulig å nå meg på dette mobil nr.

I dag trykket jeg meg med en feiltagelse ut av appen (eh.. iPhone bruker som overhode ikke kan android, skulle bare prøve å gjøre en ting) og så der at jeg har fått meldinger fra kommunen!

Men dette får jeg ikke med meg fordi ingenting nå gjennom.

Ice som er leverandør av dette nr er ikke særlig behjelpelige heller..

Er dette umulig å få til?

Altså ha to nr registrert på seg..? Men kun er som er i bruk og et man betaler for som ikke er i bruk? (Utenom de få gangene den gir beskjed til de to nr som er forhåndsprogrammert at kan nå meg, evt når mobilen sender min gps lokasjon om jeg er ute alene på sms til disse nummere..?)

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:27.