|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Restaurantanbefaling GøteborgVi skal en tur til Gøteborg og vil gjerne ha restaurantanbefalinger. Dessverre er ett av barna ekstremt kresen så fint hvis de har barnemeny, men tar i mot alt av forslag og så får vi heller vurdere om han kan finne noe han liker.
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Restaurantanbefaling GøteborgJeg har egentlig plenty med gode restauranter å anbefale i Gøteborg, men du satte meg helt ut når du ber om barnemeny.
![]() |
![]() |
#4 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Restaurantanbefaling GøteborgJa, det med barnemeny er et problem. Jeg har sett etter restauranter og finner flere både vi voksne og to av tre barn ville sette pris på, men så er det den siste som er problemet. Det skal jo helst være hyggelig og mulig å bli mett for alle, så enn så lenge må det bare være sånn. Takk for gode tips, jeg hadde merket meg et par av disse så greit å høre at andre har gode erfaringer.
![]() |
#5 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Restaurantanbefaling GøteborgEnig med The Barn, Puta Madre og Saluhallen.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|