|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Næringsrik og kaloririk drikke?Jeg lager smoothies:
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Næringsrik og kaloririk drikke?Jeg tilsetter havregryn når jeg lager smoothie til datteren. For å få maks ut av jern, så lar jeg de stå og "soake" - frosne bær + juice - i kjøleskapet over natten.
![]() |
#5 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Næringsrik og kaloririk drikke?Milkshake +multivitaminer |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Næringsrik og kaloririk drikke?Smaksfri olje. Kokosfett blir fort hardt igjen i smootie om man har i frosne bær. Jeg har i avokado, helmelk og en skvett fløte i poden sin. Han er ikke glad i frokost, men trenger noe kaloririkt. Helmelk, banan, avokado, frosne jordbær og en skvett olje.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Næringsrik og kaloririk drikke?Jeg tror jeg har en pakke med næringsdrikker av milkshake-typen i skapet. Skal jeg sende deg?
![]() |
![]() |
#9 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Næringsrik og kaloririk drikke?Av erfaring vet jeg at det ikke skal veldig mye til å få næringsdrikker på blå resept. De smaker jo så grusomt at det burde være kriminelt å ta betalt for dem.
![]() |
![]() |
#11 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Næringsrik og kaloririk drikke?Poden fikk ikke det da han gikk på medisiner hvor han enkelt kunne latt være å spise. Selv om det eneste han spiste var en über-pimpet smoothie pr dag på rundt 450 kcal. Overlegen hadde forsøkt å få det gjennom ved en annen case, men tvert nei.
![]() |
![]() |
#12 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Næringsrik og kaloririk drikke?
Jeg var bare lett undervektig (BMI varierte fra 16,5 og 18,5) og slet med å spise nok pga utmattelse og sykdom. Jeg fikk næringsdrikkene på blå resept og kunne hente ut det jeg ville ha på apoteket. Første gangen anbefalte apotekdamen at jeg skulle ta en av hver smak, så jeg kunne finne ut hva jeg likte. Jeg likte ingen av dem.
![]() |
![]() |
#13 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Næringsrik og kaloririk drikke?
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|