|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() De forskjellige dating-stedene..går det an å si noe om "klientellet"?
![]() |
#2 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: De forskjellige dating-stedeneJeg har prøvd FB, Sukker, Badoo, Tinder, og en annen app jeg ikke husker navnet på. Kan ikke si at jeg har merket noen forskjell. Avbefaler forresten Badoo for der kan man sende melding til hvem som helst, så jeg ble nedrent av meldinger.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De forskjellige dating-stedeneMatch og Tinder. Har ikke testet dem.
![]() |
#4 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: De forskjellige dating-stedeneMan kan lage profil på Match, men må betale for å kunne sende meldinger mm. Sukker tror jeg ikke man må betale for. Lenge siden jeg var innom der.
![]() |
#5 |
rakkarpus
|
![]() Sv: De forskjellige dating-stedenePå Facebook savner jeg at man ikke kan bare bla videre, for der er det vel sånn at enten må du gi en like, eller så må du ta bort profilen?
![]() |
#6 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: De forskjellige dating-stedeneMen du kan velge å se folk du har bladd vekk mener jeg.
![]() |
#8 |
trenger lading
|
![]() Sv: De forskjellige dating-stedeneSkulle nevne fjelltreffen til dnt. Men ser ut som den ikke eksisterer lenger. Det var slik jeg møtte samboer for nærmere 12 år siden.
![]() |
#9 |
rakkarpus
|
![]() Sv: De forskjellige dating-stedene
Bra tips.
![]() |
#10 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: De forskjellige dating-stedeneBumbel var også helt ok. Der kan ikke menn sende melding selv om du matcher om du ikke starter samtalen. Men tror det er samme klientell som på andre apper. Jeg kom bare ikke lenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De forskjellige dating-stedeneJeg syns Bumble var okei.
![]() |
#12 |
rakkarpus
|
![]() Sv: De forskjellige dating-stedeneVirker som det er mange menn i 50-60 årsalderen på Facebook. Dere tror det er mange av dem på de andre stedene også, altså? Og ikke overvekt av dem på Facebook i forhold til de andre?
![]() |
#13 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: De forskjellige dating-stedeneJeg stengte vel søket mitt for alt over 45 når jeg var på Bumble. Nå var jeg der bare en uke ca. Møtte sambo etter 4 timer. Og han var da under 30. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|