|
Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Fotball-VMTrenger vi en egen tråd?
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Fotball-VMVi trenger en tråd. Vi sitter på en kafé på Kreta og ser kamp. Vi er riktignok de eneste som ser på, men eieren hadde lovet meg kampen (fordelen med å ha vært her før … det er ikke første gang vi ser fotball-VM for damer fra denne kafeen).
![]() |
![]() |
#4 |
Semiaktiv
![]() Sv: Fotball-VM
![]() |
#6 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Fotball-VMFrustrende kamp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Fotball-VMMen altså, 9 min tillegg? Stopper dem klokka hver gang noen peller seg i nesa? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Fotball-VMHar noen venner som bor i Auckland som er på kamp. Artig at kampen slår publikumsrekord på nz. Inkl herrekamper. Nå skal det sies at fotball tradisjonelt ikke er såå populært der sammenlignet med f.eks rugby,men læll. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Semiaktiv
![]() Sv: Fotball-VMJa, det var virkelig tamt av Norge. Og de største stjernene var helt usynlige. Krysser fingrene for bedre kamp neste gang!
![]() |
#17 |
Trøtt
|
![]() Sv: Fotball-VM
Vet du, det intervjuet var et av de beste og mest saklige trenerintervjuene jeg har sett, det var slik at jeg bet meg merke i det. Hege Riise ftw. Jeg håper de kommer videre bare for henne.
![]() |
#19 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Fotball-VMKjekt med vm, og jeg er jo glad på NZ sine vegne, hjemmebane og alt, men de kunne godt ha vunnet over et annet lag…
![]() |
![]() |
#20 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Fotball-VMJeg så England - Haiti i dag. England vant 1-0, men altså … de knuste Norge 8-0 i fjor. Og i dag trengte de en straffe for å score på Haiti! To straffer faktisk, for på det første straffesparket reddet keeperen, men ble (korrekt) dømt til å ha forlatt streken før skuddet gikk av. (En regel jeg egentlig er imot, men det var korrekt dømt at England fikk ta den på nytt.)
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|