|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Hva lese som 2. bok av Ørstavik?Har lest nyeste boka av Hanne Ørstavik nå. Ser den blir omtalt som Ørstavik på sitt beste.
![]() |
#2 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hva lese som 2. bok av Ørstavik?Jeg burde ikke anbefale Ørstavik, siden jeg intenst har mislikt bøkene hennes, men Presten er kritikerrost så det holder, så kanskje den?
![]() |
#3 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Hva lese som 2. bok av Ørstavik?
Var det presten noen her inne synes Var kjedelig..
![]() |
#4 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hva lese som 2. bok av Ørstavik?Mange har også likt Kjærlighet, den har jeg fått anbefalt flere ganger, men ikke lest.
![]() |
#6 |
rakkarpus
|
Jeg også, bortsett fra "som var det.."-setningene hennes, når det blir 3 ganger på de 5 første sidene blir det litt mye for meg., som det ble for en anmelder også. Hun har vel vokst opp i Finnmark, lurer på om det har noe med dialekten å gjøre? Hvilken dialekt har hun? Så hun var med på Harald Eias personlighetsprogram, kanskje jeg skal se det.
![]() |
#8 |
koko
|
![]() Sv: Hva lese som 2. bok av Ørstavik?Ho snakkar austlending, flytta sørover som 16-åring trur eg det var.
![]() |
#10 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2016
![]() |
![]() Sv: Hva lese som 2. bok av Ørstavik?Både Kjærlighet, Uke 43 og På terrassen i mørket kan anbefales. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
rakkarpus
|
Tusen takk, -ea! Pga at jeg ikke er så glad i å lese pocket-bøker, (jeg har et forstadium til artrose i hendene, føler jeg må bruke hendene mer for å "brette" ut bøkene med pocket) men liker best innbundne, må jeg dessverre si nei til tilbudet fra deg.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|