|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
can-jur
|
![]() Pinnekjøtt i lefse?Jeg skal ha med litt fingermat til ca 10 stk i dag. Tenkte å lage lefserull med julematrester. Har en del pinnekjøtt som kan brukes. Men jeg er usikker på hva jeg skal ha sammen med pinnekjøttet i lefsene?
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Pinnekjøtt i lefse?Hjemme hos oss ble det i går servert pinnekjøtt (samt ribbe og andebryst) i bao bun i går. Da kjørte vi på med gulrot (ra, men strimlet med potetskreller), hoisin saus og sylta rødløk. Jeg tenker at det funker helt fint i lefse også.
![]() |
![]() |
#3 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pinnekjøtt i lefse?Rødbetesalat (den kremete sorten) eller Snøfrisk (evt annen naturell kremost) og tyttebær.
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Pinnekjøtt i lefse?Masse ulikt funker! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Pinnekjøtt i lefse?Jeg spiser pinnekjøttrester på lefse med snøfrisk og enten sennep eller syltet rødløk. Supergodt! |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|