Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Bath i fire dager på lavt batteri

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-24, 09:14   #1
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 312
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Bath i fire dager på lavt batteri

Det er tid for ferieplanlegging i foreldreportalen ser jeg. Inspirert av flere andre tenkte jeg å be om tips til hva jeg bør prioritere å orke når vi skal være fire dager i Bath i sommer. Jeg har ikke vært der før, og har notert meg å se de romerske badene, besøke Jane Austen-senteret (men mottar avbefalinger dersom det er aktuelt) og kanskje dra på dagstur til Stonehenge?

Etter Bath har vi leid vår faste leilighet i Cambridge i 10 dager. Da er planen at jeg skal ha mest mulig base der mens mann og barn kanskje tar en natt eller to i London. Selv om jeg er bedre kjent der tar jeg gjerne i mot tips om fine ting i dagsturavstand fra Cambridge, helst på toglinje eller akseptabel bussavstand. Har som alltid tenkt å gå til Grantchester, og så lurer jeg på å gjenbesøke Ely samt kanskje stoppe i en av hagebyene på toglinja mellom London og Cambridge for der har jeg aldri vært men hørte nylig en spennende podcast om historien deres.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:10.