Det baller på seg, når man først begynner!
Tidligere i vinter bestemte vi at vi skulle kjøpe nye skap til soverommet, sånn at vi fikk hvert vårt 60 cm skap, også 2-3 overskap over senga, så senga liksom ble bygd inn i skap.
So far, so good.
Nå er vi midt i prosjektet, og vi har endt opp med at vi også bytter ut senga, men beholder madrassene inntil videre. Nå får vi seng som går helt ned til gulvet, og med oppbevarings-skuffer.
Også ville samboeren male, så nå er vi midt i maling på soverommet.
Også har jeg ønsket meg vaskemaskin på badet oppe i minst 10 år, og nå fant vi en kombinert vask og tørk brukt. Og da måtte ene dusjveggen ned. Og vi må nok inn med dusjkabinett på sikt.
Men jeg har vaskemaskin på badet!!
Skittentøysdunker står rett utenfor badet, i soveromsgangen, og jeg har også i minst 10 år hatt lyst på sånn skittentøysskap fra IKEA.
Så da fant vi ut at vi var så godt i gang, så hvorfor ikke.
Så nå er soverommet 80% malt, vi har ryddet som bare det, ettersom soverommet vårt har vært "sett det du ikke vet hvor du skal gjøre av der". Stua er full av flatpakker, og det står x antall turer til gjenbrukstorget foran oss, når først alle møblene er oppe.
Men det blir så bra!
Denne senga + skapene. Også blir det nye gardiner, og vi har malt i denne fargen. Veldig stor forskjell fra hvitt, som det har vært til nå.
Akkurat nå sitter samboeren på dialyse, og vi skal få malt ferdig det siste i dag. I morgen blir det oppskruing av seng, og er vi heldige kanskje vi får begynt på skapene.
Jeg gruer meg mest til å se alt som er under senga. 
Lillesøster 09
|