Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Blir smårar av å lete - ryggsekk med to rom til barn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-25, 10:51   #1
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Blir smårar av å lete - ryggsekk med to rom til barn?

Nå har jeg lett meg nesten smårar - Knøttet, snart 10, må ha ny ryggsekk. Hun har alltid med stor lunsjboks og drikke, og for å unngå den krøllingen av bøker og papir som finner sted nå, ønsker jeg en ryggsekk med to rom. Altså ikke separat bare PC-lomme (må gjerne være det også om så) men to større rom hvor lunsj kan være i det ene og skolesaker i det andre. Hvor i alle dager finner jeg det? Kan gjerne være tursekk om så, trenger ikke være typisk skolesekk. Åpning ovenfra er fremdeles et must tror jeg, vanskelig å legge ned sekken hver gang noe skal ut derfra.

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-25, 11:04   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir smårar av å lete - ryggsekk med to rom til barn?

Urban Midi fra Beckmann har hvertfall det, min datter har denne:

https://beckmann.no/barneskole/3-7-k...i-blue-shadow/

Et rom med pc/ipadlomme pluss plass til bøker, skolemappe etc, og et rom med plass til stor matboks og pennal og sånt. Pluss flere lommer i og for seg. Utmerket sak.

Hun går i fjerde, fikk denne før dette skoleåret.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-25, 11:04   #3
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er mulig det ikke er slik du ser det for deg, men lillebror har denne og jeg oppfatter at det er to separate rom i den? Dog ikke enormt god plass til bøker, men man kan evt kjøpe en størrelse større.
https://beckmann.no/barneskole/3-7-k...an-midi-black/

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-25, 11:05   #4
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Maverick og jeg skrev akkurat samtidig, om akkurat det samme, om akkurat like gamle barn .

Gammel 21-02-25, 11:06   #5
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har arvet min sønns gamle beckman og den er fantastisk. Stort rom med pc lomme med polstring og plass til store bøker og papirer og et mindre rom som er perfekt for store matbokser og et lite rom som er bra for penner og kalkulatorer.

Skal se om det finnes en sånn sekk i sortimentet deres fortsatt

Gammel 21-02-25, 11:11   #6
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Denne her feks har de 2 rommene jeg snakket om
https://beckmann.no/ung-student/sekk/urban-beige/

eller denne her
https://beckmann.no/ung-student/sekk/city-organic-rose/

Gammel 21-02-25, 11:12   #7
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Minsten har skolesekk i merket Satch. Den har to separate rom. Veldig god sekk, ergonomisk og er laget slik at den står rett når den settes ned (ikke bare siger sammen, eller blir "liggende"/velter).

Gammel 21-02-25, 11:13   #8
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Jepp, den første meisje lenket til er en større versjon av den Maverick og jeg lenket til. Jeg vurderte den til lillebror, men han er ikke så høy og var enda kortere da jeg kjøpte sekken for et års tid siden. Dersom barnet ikke er veldig lav, ville jeg nok vurdert å ta 30 literen.

Gammel 21-02-25, 11:18   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg vurderte også den større. Men den var for stor for ryggen hennes. Har ikke opplevd noen plassmangelsituasjoner.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-25, 11:24   #10
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ja, jeg vurderte også den større. Men den var for stor for ryggen hennes. Har ikke opplevd noen plassmangelsituasjoner.

Ikke jeg heller, dvs lillebror synes det blir "litt fullt når han stapper utebuksa oppi". Men avhenger litt av hvor mange bøker man skal dra på hvor full den blir. Han har ikke mange bøker med seg.

Gammel 21-02-25, 11:29   #11
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Tusen takk for tips alle sammen - noterer meg at Beckmann må sjekkes ut (det er det hun har nå, men i en annen modell), og at Snatch nok hadde falt veldig i smak for Knøttet, men jeg finner ikke noe sted de selger det i butikk her i Tromsø. Må nesten teste på rygg, så da blir det ut å prøve Beckmann-modellen i ettermiddag!

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-25, 13:22   #12
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg ser for meg en som har to rom til barn

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-25, 21:20   #13
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Jeg ser for meg en som har to rom til barn

Plass til tvillinger? Jeg er interessert!

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-25, 16:16   #14
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Datteren min fikk Beckmann Urban på samme alder, veldig fornøyd med den.

Gammel 21-02-25, 22:34   #15
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Snuppa har denne, og har matboks og drikkeflaske i "mellomlomma". Den er 30 l.
https://www.norli.no/sekker-og-skole...hoCq10QAvD_BwE

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:48.