Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Airfryer - har du/bruker du?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Airfryer
Har airfryer og bruker den hver uke 36 43,90%
Har airfryer og bruker den noen ganger i måneden 14 17,07%
Har airfryer og bruker den noen ganger per år 3 3,66%
Har airfryer og bruker den stort sett aldri/har aldri brukt den 2 2,44%
Har ikke airfryer, men vurderer å kjøpe 5 6,10%
Har ikke airfryer, vil ikke ha 22 26,83%
Annet 0 0%
Deltakere: 82. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-26, 10:48   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Airfryer - har du/bruker du?

Har du Airfryer? Bruker du den?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-26, 10:50   #2
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Airfryer - har du/bruker du?

Jeg har hatt airfryer i ca 3 år. Bruker den ikke mye, men jevnlig.

Lager ostesmørbrød, steker potetbåter og grønnsaker og varmer mat der det ikke er nødvendig å bruke hele stekeovnen. Tiner brødskiver når vi har glemt å ta opp brød.

Det er ikke en nødvendighet, men den er grei å ha.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-26, 10:54   #3
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Nei.

Gammel 11-04-26, 11:16   #4
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, nå kom jeg på at min sluttet å virke så jeg må melde inn reklamasjonssak. Hadde ikke trengt å kjøpe den, ser jeg i ettertid.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-26, 11:19   #5
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, men ungdommene maser. Jeg gidder ikke å ha nok en dings på kjøkkenbenken.

Gammel 11-04-26, 11:34   #6
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 60
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Eg har vore knallhard på nei, men så endte eg av ulike årsaker opp med å kjøpe ein i fjor likevel. Den er i dagleg bruk. Mest av 14-åringen som lagar seg diverse varmmat etter skulen eller når det skulle vere. Han brukar den til å bake kaker også, og sikkert anna som eg ikkje har fått med meg. Eg må innrømme at eg har gått frå ney til yey.

Gammel 11-04-26, 11:43   #7
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Har ikke, gutta maser her også. Har lest og sett at de fleste ikke bruker over tid... så har klart å stå imot sålangt.
Har lurt litt på å kjøpe en rimelig på Claes.

Gammel 11-04-26, 13:12   #8
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Har - både her og på hytta. Bruker daglig og både til frokost, lunch og middag. Poteter, fries og en god del grønnsaker blir bedre der enn i ovnen. Supert til å freshe opp gammelt brød til nybakt.
Har hatt det i endel år nå, og bruken har ikke gått ned.

Gammel 11-04-26, 13:49   #9
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Har ikke, vil ikke ha. Har ikke behov for airfryer, og klarer meg fint uten.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-26, 14:00   #10
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Vi har ikke. Jeg har ikke lyst på noen stor dings på benken (siden vi er fem måtte vi nok hatt en av de største for å kunne lage mat til alle) og alt som kan lages i airfryer kan lages på annet vis (pommes frites o.l. blir klart best i frityrkoker, som vi allerede har).

Gammel 11-04-26, 14:05   #11
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Har ikke, er ikke glad i stekt mat. Bakst kanskje, men det er så sjeldent at jeg ikke ønsker ekstra maskin.

Gammel 11-04-26, 15:52   #12
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle ikke ha, men kjøpte da vi ble fri for stekeovn i et par måneder.
Jeg bruker den mye, som Izzi synes jeg også at både grønnsaker og fries blir bedre i den enn stekeovn, og en god del middager lages enklere i den enn stekeovn/gryter/panne.
Jeg har en chef Matteo med dør og hyller, nesten som en bitteliten stekeovn.
Den har også en roterende innsats til grilling, samt en roterende sylinder til fries. Det er stor forskjell på å steke fries/grønnsaker liggende på plate kontra i dingsen som roterer, de blir superbra.

Gammel 11-04-26, 15:56   #13
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har en enkel en i ferieleiligheten vår. Bruker den litt når jeg er der, og den er kjekk til å lage pizza, omelett eller potetbåter i.

Kommer ikke til å kjøpe til å ha her hjemme, vi bruker stekeovnen.

Gammel 11-04-26, 16:52   #14
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stemte har og bruker hver uke, men det er ikke helt sant. Det er mannen som har, fikk av meg til jul i forfjor, og han bruker den mye. Jeg har aldri brukt den.

Gammel 11-04-26, 18:31   #15
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Har ikke. Trenger ikke. Har ikke plass på benken.

Gammel 11-04-26, 18:57   #16
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Har, bruker den innimellom, men tror ikke vi hadde erstattet den dersom den avgikk med døden.

Gammel 11-04-26, 19:58   #17
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har. Og har hatt i 5 år ish. Brukes stort sett hver dag.
Vi har ikke mikrobølgeovn og den erstatter nok det folk bruker mikroen til.
Vår er som en liten stekeovn med plass til tre brett.
Tiner brødskiver, varmer middagsrester, tiner kaker, lager ostesmørbrød og varmer fiskekaker, kjøttkaker og pølser. Mat som normalt blir varmet i ovnen. Men går raskere i airfryeren.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-26, 23:38   #18
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg har alltid lyst på nye dingser, men jeg kvittet meg jo med mikroen fordi jeg ville ha mer benkeplass, og jeg har det sjelden så travelt at jeg ikke har tid til å bruke stekeovnen. Så jeg har ikke planer om å kjøpe airfryer, nei.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-26, 23:39   #19
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har, den brukes nesten hver dag. Både av meg og andre i familien. Hadde greid meg fint uten hvis vi ikke hadde en, men veldig praktisk, og brukes mye.

Sist redigert av My : I går kl 10:14.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 09:06   #20
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har hverken airfryer eller mikro, og har ikke behov for å kjøpe noen av dem.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:10.