|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Airfryer | |||
| Har airfryer og bruker den hver uke |
|
36 | 43,90% |
| Har airfryer og bruker den noen ganger i måneden |
|
14 | 17,07% |
| Har airfryer og bruker den noen ganger per år |
|
3 | 3,66% |
| Har airfryer og bruker den stort sett aldri/har aldri brukt den |
|
2 | 2,44% |
| Har ikke airfryer, men vurderer å kjøpe |
|
5 | 6,10% |
| Har ikke airfryer, vil ikke ha |
|
22 | 26,83% |
| Annet |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 82. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Klar
|
Sv: Airfryer - har du/bruker du?Jeg har hatt airfryer i ca 3 år. Bruker den ikke mye, men jevnlig. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Airfryer - har du/bruker du?Nei.
|
|
|
#6 |
|
koko
|
Sv: Airfryer - har du/bruker du?Eg har vore knallhard på nei, men så endte eg av ulike årsaker opp med å kjøpe ein i fjor likevel. Den er i dagleg bruk. Mest av 14-åringen som lagar seg diverse varmmat etter skulen eller når det skulle vere. Han brukar den til å bake kaker også, og sikkert anna som eg ikkje har fått med meg. Eg må innrømme at eg har gått frå ney til yey.
|
|
|
#7 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Airfryer - har du/bruker du?Har ikke, gutta maser her også. Har lest og sett at de fleste ikke bruker over tid... så har klart å stå imot sålangt.
|
|
|
|
#8 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Airfryer - har du/bruker du?Har - både her og på hytta. Bruker daglig og både til frokost, lunch og middag. Poteter, fries og en god del grønnsaker blir bedre der enn i ovnen. Supert til å freshe opp gammelt brød til nybakt.
|
|
|
|
#9 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Airfryer - har du/bruker du?Har ikke, vil ikke ha. Har ikke behov for airfryer, og klarer meg fint uten. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Airfryer - har du/bruker du?Vi har ikke. Jeg har ikke lyst på noen stor dings på benken (siden vi er fem måtte vi nok hatt en av de største for å kunne lage mat til alle) og alt som kan lages i airfryer kan lages på annet vis (pommes frites o.l. blir klart best i frityrkoker, som vi allerede har).
|
|
|
#11 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Airfryer - har du/bruker du?Har ikke, er ikke glad i stekt mat. Bakst kanskje, men det er så sjeldent at jeg ikke ønsker ekstra maskin.
|
|
|
|
#12 |
|
Rockesøster
|
Sv: Airfryer - har du/bruker du?Jeg skulle ikke ha, men kjøpte da vi ble fri for stekeovn i et par måneder.
|
|
|
#13 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Airfryer - har du/bruker du?Jeg har en enkel en i ferieleiligheten vår. Bruker den litt når jeg er der, og den er kjekk til å lage pizza, omelett eller potetbåter i.
|
|
|
|
#14 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Airfryer - har du/bruker du?Stemte har og bruker hver uke, men det er ikke helt sant. Det er mannen som har, fikk av meg til jul i forfjor, og han bruker den mye. Jeg har aldri brukt den.
|
|
|
#15 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Airfryer - har du/bruker du?Har ikke. Trenger ikke. Har ikke plass på benken.
|
|
|
#16 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Airfryer - har du/bruker du?Har, bruker den innimellom, men tror ikke vi hadde erstattet den dersom den avgikk med døden.
|
|
|
#17 |
|
can-jur
|
Sv: Airfryer - har du/bruker du?Har. Og har hatt i 5 år ish. Brukes stort sett hver dag.
|
|
|
|
#18 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Airfryer - har du/bruker du?Jeg har alltid lyst på nye dingser, men jeg kvittet meg jo med mikroen fordi jeg ville ha mer benkeplass, og jeg har det sjelden så travelt at jeg ikke har tid til å bruke stekeovnen. Så jeg har ikke planer om å kjøpe airfryer, nei.
|
|
|
#19 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Airfryer - har du/bruker du?Har, den brukes nesten hver dag. Både av meg og andre i familien. Hadde greid meg fint uten hvis vi ikke hadde en, men veldig praktisk, og brukes mye.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : I går kl 10:14. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Airfryer - har du/bruker du?Har hverken airfryer eller mikro, og har ikke behov for å kjøpe noen av dem.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|