|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Einsam
|
Sminke-råd!På en skala fra 1 til 10 på jåleskalaen, ligger jeg nok på -2 i det daglige. Kun litt mascara på jobb, ellers ingenting. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sminke-råd!
Da må du legge ut bilde så vi får se hvordan du ser ut, og dermed hva du kler. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Einsam
|
Nja, jeg tenkte slik grunnleggende sminking, for å få et best resultat. Fargene skal jeg klare selv, men vet liksom ikke helt hvordan jeg får det til å bli best resultat med kremer osv |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tenker du på makeup-krem? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Einsam
|
Thank you, det var litt slik jeg tenkte på. Jeg sminker meg så sjelden at jeg trøbler litt innimellom for å få det pent. Skal på sminkeshåpping denne uka, har ikke så mye som en leppestift engang... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Sminke-råd!Be om hjelp i parfymeriet til å finne riktig krem. Selv liker jeg å bruke kremer som er lett farget og ikke helt dekkende, jeg har prøvd forskjellige for å finne en jeg liker. Kanskje du kan få noen prøver med deg hjem? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Hjemme
![]() |
Sv: Sminke-råd!Nå vet ikke jeg hvilke tips du er ute etter, og mye kommer jo an på fargene dine. Her er forresten noen tips, det finnes sikkert utallige nettsider http://make-up.lifetips.com/
|
|
|
#8 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Sminke-råd!Du kan helt sikkert få gode tips hos parfymeriet hvis du handler for litt penger. Kanskje tom. en prøvesminking. Lykke til, det er veldig gøy i hvert fall sånn en gang i blant.
|
|
|
#9 |
|
Einsam
|
Sv: Sminke-råd!Kanskje jeg kommer hjem fra handletur sminket opp så mann ikke kjenner meg igjen |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|