Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Konsertplaner 07/08?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-07, 23:39   #1
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Konsertplaner 07/08?

Er det noen som er glad i å gå på konsert her?
Jeg liker det, men går alt for lite egentlig. Har store planer om å få meg en billett til The Cure, som kommer i februar 08. Ellers er Raga Rockers i desember en årlig begivenhet
Noen fler?

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 23:48   #2
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Konsertplaner 07/08?

Jeg elsker å gå på konsert og så flere band i uka da jeg var student (var aktiv på Studentersamfundet i Trondheim). Var også glad i musikkfestivaler sommerstid og har hatt min tid på Roskilde. Etter at jeg fikk barn har det blitt færre, veldig mange færre. Setter desto større pris på de jeg kan få med meg. Foreløpig er det Muse 23. oktober og The Cure i begynnelsen av februar som er i boks.

Jeg og mannen møttes på Raga Rockers i Trondheim i 2000, og vi tenkte få med oss den i desember. I fjor hadde vi ikke barnevakt, så da gikk mannen alene.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 23:55   #3
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Søs ringte og foreslo the Cure, men Cure i Spektrum i 2008 kan aldri toppe de Curekonsertene jeg allerede har vært på. Som f.eks. i Drammenshallen i 1987 (22. oktober) på deres Kiss me, kiss me, kiss me tour. Fantastisk! (Eller samme sted halvannet år etterpå, 3. mai 1989.)

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 23:56   #4
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Raga Rockers hørtes interessant ut.

Ellers kan jeg godt tenke med å gå på CC Cowboys på Sentrum Scene i november.

Er ellers altfor lite på konserter.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 00:00   #5
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

CC Cowboys gir alltid gode konserter. Jeg og mannen har vært på fem og kunne gjeren tenkt oss flere.

Gammel 30-09-07, 00:01   #6
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Søs ringte og foreslo the Cure, men Cure i Spektrum i 2008 kan aldri toppe de Curekonsertene jeg allerede har vært på. Som f.eks. i Drammenshallen i 1987 (22. oktober) på deres Kiss me, kiss me, kiss me tour. Fantastisk! (Eller samme sted halvannet år etterpå, 3. mai 1989.)

Nei, sånn vil det vel egentlig alltid være med gamle helter. Men jeg må ha det med meg likevel.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 00:03   #7
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ditt skal jeg. Gleder meg! Har vært på fjørti konserter med CC Cowboys tidligere, men ikke unplugged. Det blir spennende.

Gammel 30-09-07, 00:04   #8
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.

CC Cowboys gir alltid gode konserter. Jeg og mannen har vært på fem og kunne gjeren tenkt oss flere.

Denne som er i november er litt annerledes. Med bl.a strykere.
Du kan lese om den her http://www.rockefeller.no/sc241107.html

Gammel 30-09-07, 00:05   #9
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Ditt skal jeg. Gleder meg! Har vært på fjørti konserter med CC Cowboys tidligere, men ikke unplugged. Det blir spennende.

Sitter å vurderer om jeg skal bestille billetter.

Gammel 30-09-07, 00:22   #10
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Og da var billetter bestilt.

Gammel 30-09-07, 14:01   #11
Ivrig
På farten igjen

Ivrig sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Ivrig er litt kul
Standard

Vil også på The Cure. Ser billetter legges ut i morgen

Har allerede billetter til Richard Hawley på Rockefeller 22. oktober med mannen.
Ellers ingen planer.

Abonnerer på denne tråden, i tilfelle det kommer opp flere tips om andre godbiter

Ivrig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 14:02   #12
Left
Passiv

Standard

Raga skulle jeg veldig gjerne hatt med meg ja
OG CC cowboys også, men vi må reise fra ytre enfold og inn til Oslo - og da blir det fort litt dyrt å dra på konsert i forhold til overnatting - reise osv. :kjipt:

Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 15:58   #13
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nettopp vært på Raga og DeLillos (Suser avgårde). I desember er det Arcade Fire. Ellers er vi mye på konserter, det er en av de tingene vi virkelig prioriterer.

Det fine er at man kan legge barna først, da er det enklere å få barnevakt.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 16:45   #14
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lyst å gå på Crowded House på Sentrum Scene i neste uke (eller var det etter der mon tro?) Mimre mimre...

Og så har jeg lyst å gå på Penthouse Playboys julekonsert. De er så utrolig kårny altså.... Så dem første gang live på en privatfest, i 1993 må det vel ha vært.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 17:18   #15
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Standard

Da var The Cure billettene i boks så nå er det bare å glede seg

Gammel 01-10-07, 17:20   #16
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal på konsert med Kent i Trondheim 1.desember.

Har også lyst på the Cure... litt tungvindt å ikke bo i Oslo.

Elsker konserter!

Gammel 09-10-07, 17:08   #17
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Standard

Nå har jeg i tillegg bestilt billetter til Kari Bremnes og Richard Wolf med deres "Desemberbarn" julekonsert.

Gammel 10-10-07, 19:51   #18
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Viste ikke at the Cure skulle spille!! Den vil jeg på!

Ellers var jeg på Gwen Stefani i går sammen med naboens 11åring. Stor stas! Godeste Gwen kunne fortelle at hun var forelska i Robert Smith som fjortis og var lettere oppgitt over at størsteparten av publikum ikke viste hvem hun snakket om!

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:10.