|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
villende
|
![]() Barnehage glemte barnhttp://www.nettavisen.no/innenriks/i...cle1363120.ece |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehage glemte barnEr det mulig
![]() |
#4 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehage glemte barnLavmål. Foreldrene til disse barna er sikkert ikke spesielt fornøyde....
![]() |
#5 |
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehage glemte barnHelt vilt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
aldrende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehage glemte barn
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Barnehage glemte barnSkulle gjerne visst hvilken barehage dette er. Skremmende at noe slikt kan skje. |
![]() |
![]() |
#8 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehage glemte barnJa det er virkelig skremmende at sånt kan skje
![]() |
#9 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Barnehage glemte barnJa, det er skremmende, og jeg er virkelig glad for at jeg aldri har opplevd akkurat det. Jeg kan imidlertid forstå at man plutselig kan miste et barn når man er på tur, men jeg kommer aldri til å forstå at det ikke blir meldt i fra og settes i gang leteaksjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
villende
|
![]() Sv: Barnehage glemte barnDet er ikke første gang jeg har hørt om barn som er blitt gjenglemt. Og jeg blir like forskrekket hver gang. (Og derfor er jeg utrolig glad for den ene pedagogen på avdelingen til Snupp som stadig vekk teller dem for å sjekke at de har kontroll på alle barna.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehage glemte barnoff.. det er helt villt at det faktisk er mulig!!
![]() |
#12 |
Tittel og tittel....
|
Jeg teller også, veldig ofte. Syns det er kjempeviktig å ha kontroll på dem og det gjelder uansett hvor vi er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
villende
|
![]() Sv: Barnehage glemte barnhttp://www.aftenposten.no/nyheter/os...cle2024223.ece |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette forventer jeg at alle ansatte gjør. Og jeg tror det er en innøvd rutine blandt de fleste som jobber i barnehage.
De kunne vel nesten bare ha skrevet navnet på barnehagen? Er vel ikke så mange barnehager i Sognsveien? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Barnehage glemte barnDette er et av mine mareritt, å glemme igjen et barn på tur...
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Barnehage glemte barnÅ først miste to barn, for så å IKKE melde fra til politiet? De hadde antakelig ikke tenkt å si noe til foreldrene heller antakelig. |
![]() |
![]() |
#18 |
By the Sea
|
![]() Sv: Barnehage glemte barnJeg har ikke forståelse for at slikt kan skje.
![]() |
#19 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: Barnehage glemte barnJeg skjønner virkelig ikke at det er mulig. Klarer man ikke å ha kontroll over hvor barna er når man er på tur, så må man enten la være å ta dem med på tur, eller være flere voksne.
![]() |
#20 |
villende
|
![]() Sv: Barnehage glemte barnhttp://www.bydel-st-hanshaugen.oslo....5839-3316.html |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|