|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
Se resultatene: Napper DU øyenbrynene dine? | |||
Ja, selvfølgelig - jevnlig |
![]() ![]() ![]() ![]() |
150 | 59,06% |
En gang i blant, til fest f.eks. |
41 | 16,14% |
Næsj, jeg er penest som jeg er - naturlig |
26 | 10,24% |
Nappe øyenbryn?!?? ![]() |
16 | 6,30% |
Alternativet HI ikke tenkte på (spesifiser) |
21 | 8,27% |
Deltakere: 254. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Napper du øyenbrynene dine?I dag var jeg hos frisøren og fikk det for meg at jeg skulle nappe øyenbrynene mine - det har jeg aldri gjort før! |
![]() |
![]() |
#2 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Napper du øyenbrynene dine?Venter på poll.
![]() |
#4 |
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Napper du øyenbrynene dine?Ja, har gjort det i mange år. Mine bryn vokser helt sammen hvis jeg ikke napper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Originala
|
![]() Sv: Napper du øyenbrynene dine?Nei, jeg gjør ikke det. Jeg synes for det første det virker vondt. Dessuten er jeg redd for at brynene vil bli tynnere og tynnere, slik at jeg ender med å måtte tegne på brynene. Jeg aner ikke om det er slik "risiko" forbundet med napping, men jeg har sett ganske mange godt voksne damer med påtegnede øyenbryn, og jeg synes ikke det er nevneverdig pent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
By the Sea
|
![]() Sv: Napper du øyenbrynene dine?Etter at jeg begynte å nappe øyenbrynene sånn midt i tjueårene, er det ingen vei tilbake!
![]() |
#9 |
By the Sea
|
![]() Sv: Napper du øyenbrynene dine?
Mange godt voksne damer som har nappet bort brynene sine,ja.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Napper du øyenbrynene dine?Jeg ville nappe, og ville få det utført hos profesjonelle. Stilte opp og fikk beskjed om at jeg ikke burde, for brynene mine var fine som de var |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Napper du øyenbrynene dine?Napper mellom brynene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() Sv: Napper du øyenbrynene dine?Innimellom. De krever ikke så mye vedlikehold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Trøtt
|
![]() Sv: Napper du øyenbrynene dine?Siden spørsmålet var "napper DU øyenbrynene dine" måtte jeg svare nei.
![]() |
#16 |
intro
|
![]() Sv: Napper du øyenbrynene dine?Nei, jeg har heller glisne bryn og er dessuten lat. Enkelte hudpleiere insisterer imidlertid på å nappe dem i underkant, noe som flere ganger har resultert i blødende sår.
![]() |
![]() |
#17 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Napper du øyenbrynene dine?Nei, bare evt. forvilla hårstrå uti kantene. Mulig ekspertene er uenige med meg, men jeg synes øyenbrynene mine er fine som de er jeg. Jeg synes overplukka øyenbryn ser så rart og unaturlig ut, for ikke å snakke om bortbarberte øyenbryn som er erstattet med en påtegnet strek
![]() |
#18 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Napper du øyenbrynene dine?Jeg får nappet øyenbrynene hos hudpleier sånn omtrent en gang i måneden, eller litt sjeldnere. De er veldig langt fra å bli nappet bort, de blir bare ryddet litt i nederste kant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Tatt på
|
![]() Sv: Napper du øyenbrynene dine?Prøver å nappe jevnlig og spesielt nøye når jeg skal være pyntet. Napper stort sett bare litt i underkant og prøver å forme bittelitt, og ikke at de blir for tynne. Det er ikke pent med blyantsmale øyenbryn.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|