|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pannekaker som middagVi har pannekaker med blåbærsyltetøy til middag av og til (eh ...
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
Sv: Pannekaker som middag
Det hadde vi også, men jeg liker ikke suppe så den droppes nå når jeg får bestemme selv.
|
|
|
#6 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Pannekaker som middagVi steker vanlige pannekaker med sukker og syltetøy til middag ja, en gang i mellom. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Pannekaker som middagPannekaker er veldig vanlig til middag her oppe. ikke hos oss. For jeg liker det ikke.
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Pannekaker som middagVi også spiser pannekaker av og til -ungene elsker det. Med sukker på. |
|
|
|
#9 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Pannekaker som middagNår vi steker pannekaker, så serveres de som middag. De spises med syltetøy, helst blåbær, eller sukker samt bacon. Jeg lager pannekakerøre helt uten sukker og av og til med litt grovt mel - i vaffelrøra har jeg alltid sukker. Dessuten har jeg smeltet smør i vaffelrøra og ikke i pannekakerøra. Vafler er dermed ikke middagsmat
|
|
|
#10 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Pannekaker som middag
|
|
|
#12 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Pannekaker som middagJeg må presiere at jeg ikke er ukjent med pannekaker som middagsmat, altså. De fleste jeg kjenner har pannekaker til middag av og til. Men jeg er ikke komfortabel med det. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pannekaker som middagHver tirsdag i oppveksten min hadde vi pannekaker til middag. Da var det med sukker/blåbærsyltetøy på og en sjelden gang bacon.
|
|
|
#14 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pannekaker som middagJeg bruker forresten to stekepanner når jeg lager pannekaker, ellers blir jeg jo aldri ferdig.
|
|
|
#16 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Pannekaker som middagVi har også pannekaker til middag innimellom. Kanskje en gang i måneden. Jeg og mini med blåbærsyltetøy, min bedre halvdel med sukker og sitron. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pannekaker som middagJeg kan godt ta en pannekake eller tre med blåbær eller bacon til middag. Sønnen min er veldig glad i pannekake med bacon. Helt grei middag en gang imellom. Jeg er vant med pannekake og suppe til middag, men dropper gjerne suppa (iallefall hvis det er snakk om posesuppe). Jeg underviser i Mat & helse og i følge mine elever er pannekaker helt vanlig middagsmat... |
|
|
|
|
|
#18 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Pannekaker som middagGrunnen til at jeg gjør pannekakene sunnere er at jeg syns de smaker mye bedre da.
|
|
|
#20 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Pannekaker som middagCa en gang i måneden (når mannen finner det for godt) lager han fleskepannekaker med bacon. Jeg bruker syltetøy til fordi jeg er en søtmons. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|