|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Julegaveønsker for ham og henneHva ønsker du deg? Hva ønsker partneren seg? Hva får h*n? Og hva får du?
|
|
|
#2 |
|
One of These Days
|
Sv: Julegaveønsker for ham og henneJeg ønsker meg spa, tid alene, bøker, smykker og ipod. Vet ikke hva jeg får, men pleier som regel å få noe jeg ønsker meg. Mannen ønsker seg duppeditter av alle slag, klær og litt flere duppeditter. Akkurat nå ønsker han seg også en ny flat en til kjellerstua. Han får klær og litt duppeditter til jul. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegaveønsker for ham og henneTja, jeg har ikke kommet så langt i tenkingen på ønsker ennå, utenom en automatisk espressomaskin som egentlig er altfor dyr…akkurat nå. Men vi får nå se...
|
|
|
#4 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Julegaveønsker for ham og henneVi gir ikke gaver til hverandre i år heller (sparemodus) - hvis ikke hadde mannen fått en fiin vin eller tilskudd til bunadsfondet. Jeg hadde ønsket meg en fiin vin eller elektriske duppedingser.
|
|
|
#5 |
|
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Julegaveønsker for ham og henneMannen ønsker seg gps til bilen, ny mobil med gps, verktøy og noen nye stilige klær. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegaveønsker for ham og henneSamboeren min ønsker seg nytt lydkort til studio pc`n...
|
|
|
#7 |
|
Ute på tur
|
Sv: Julegaveønsker for ham og henneVi skal forstørre noen bilder fra familiefotograferingen fra i fjor og bryllupsbilder fra 2 år siden, så jeg tror det får bli julegaven. Ellers blir det nok en del romjulsshopping på Island også, så gaver blir det
|
|
|
#8 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Julegaveønsker for ham og henneVi skal gi hverandre en helgetur, som vi skal ta etter jul. Siden ingen av oss trenger noe spesielt gjør vi heller det. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Teller ned
Sv: Julegaveønsker for ham og henneTror vi dropper gavene til hverandre i år. Ikke trenger vi noe, og ikke kan jeg komme på noe jeg ønsker meg heller. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Julegaveønsker for ham og henne
De der var knallkule - hvor får man kjøpt? |
|
|
|
#12 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Julegaveønsker for ham og henne
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Julegaveønsker for ham og henneVi er håpløse til å ønske oss ting. mannen ønsker seg deodorant/aftershave (for forandring fryder og jeg er glad i lukt
|
|
|
#16 |
|
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegaveønsker for ham og henneMin kjære ønsker seg |
|
|
|