|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Marianne Aulie på ferde igjen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Marianne Aulie på ferde igjen...En del av hennes kunstneriske prosjekt, et opprop mot fordommer sier hun. Jaja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Epikur
|
![]() Sv: Marianne Aulie på ferde igjen ...Utrolig mye airbrushing av de bildene i FHM. :fascinert:
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Marianne Aulie på ferde igjen ...Jeg kan ikke skjønne at dette stuntet er så veldig provoserende. Gammelt nytt, liksom.
![]() |
#6 |
padawan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Marianne Aulie på ferde igjen ...Jeg så heller ikke noe provoserende i dette nyeste kunstpåfunnet deres. Aune Sand fremstår som en kåt hund, og hun andre som, ja et mehe.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Marianne Aulie på ferde igjen ...Jeg bekymrer meg egentlig ikke så mye over hva hun gjør - men jeg har egentlig stor sans for det at hun velger å gi faen og leve akkurat som hun ønsker. Er ikke det bra da? Hun gjør jo ikke noe som skader andre (unntatt den gangen hun hang ut de to mennene som hun mente hadde voldtatt henne). |
![]() |
![]() |
#8 |
padawan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Marianne Aulie på ferde igjen ...Jeg er ikke så sikker på at hennes siste stunt ikke skader andre. Er hun en god representant for homofile i deres kamp mot kirken? Jeg synes ikke det.
![]() |
#9 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() Sv: Marianne Aulie på ferde igjen ...Syntes det er synd at mediene gidder gi henne oppmerksomhet... :snork: |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Marianne Aulie på ferde igjen ...
Der sa du det, ja....
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Marianne Aulie på ferde igjen ...Jeg er på linje med Fønkis her.
![]() |
#13 |
Peppy!
|
![]() Sv: Marianne Aulie på ferde igjen ...Jeg har prøvd å tenke ut en kommentar til artikkelen Fruktflua linker til. Jeg har visst dessverre ikke noe å si. Marianne Aulie er rett og slett ikke provoserende. Bildene i FHM viseren en vakker (om enn Disneyaktig) kropp, og kyssebildet er kun et kyssebilde. Rompa som ble sensurert er det heller ikke noe å si om. Marianne Aulie fremstår som en kvinne som har mye på hjertet, men som mangler slagkraften til å få frem et budskap. Det kysset så bare pent og pyntelig ut. Jeg tror nok Kristoffer Schau hadde klart å få litt mer schwung over det. Aulie er tam, rett og slett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Marianne Aulie på ferde igjen ...Eg forstår heller ikkje kva eit bilete av to heterofile (?) kvinner som kyssar framfor ei stavkyrkje har med homofile sine rettigheiter å gjere. I mitt hovud vert det ei fordomsfull forenkling av homofili. Homofili=seksuell pikekos, liksom? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Har tro på forbedring
|
ja, hun ser jo ut som en dataspillkarakter
![]() |
#16 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Marianne Aulie på ferde igjen ...Jeg blir heller ikke provosert av noen av Frk. Aulies sprell. Men de virker så desperate at jeg har problemer med å ta NOE av det hun gjør seriøst. Hun er så nøden etter publisitet at hun gjør hva som helst for å få det. Jeg får en uggen følelse - direkte patetisk, på hennes vegne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Marianne Aulie på ferde igjen ...Ja, ja nok et stunt fra henne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ville vel bekymret meg litt for hvordan mine barn ville oppfatte å se mamma sånn, men det er kanskje ikke hennes største bekymring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Marianne Aulie på ferde igjen ...Jeg synes Sand/Aulie er ufrivillig komiske. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Marianne Aulie på ferde igjen ...Kanskje Aulie og Sands egentlige kunstprosjekt dreier seg om å sette søkelys på medienes hunger etter sensasjonsoppslag om enkeltpersoners utenomdetvanlige gjøremål? I så fall vil jeg si case closed - prosjektet er overmåte vellykket.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|