|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Hvordan ligger dere an med juleforberedelser? | |||
| Ferdig!!! |
|
1 | 0,88% |
| Mangler litt |
|
41 | 35,96% |
| Mye igjen |
|
43 | 37,72% |
| Har ikke begynt engang .... |
|
29 | 25,44% |
| Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Hvordan ligger vi an med juleforberedelser?Ja, hvordan ligger dere an med juleforberedelsene deres?
Angelique Sist redigert av Angelique : 03-12-07 kl 11:15. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ligger vi an med juleforberedelser?I år ligger vi bra an |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvordan ligger vi an med juleforberedelser?Vi ligger ganske godt ann.
|
|
|
|
#4 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Hvordan ligger vi an med juleforberedelser?Har ikke gjort noe, og får ikke gjort noe. Sånn er det å være sengeliggende og ha en mann med to jobber + en livlig ettåring. Jeg hadde ikke så store ambisjoner for denne jula uansett, men håper jo at vi (les: mannen) klarer å få vasket over gulvene. De julegavene som kan kjøpes på nettet er i boks. De andre aner jeg ikke hvordan jeg skal få tak i. Klær har vi heller ikke, noen av oss. Det blir vel en kjøpesentertur når jeg bikker 36 eller 37 uker, altså rett før jul. De butikkansatte har vel opplevd vannavgang i julestria før, regner jeg med
|
|
|
#5 |
|
Borte
|
Sv: Hvordan ligger vi an med juleforberedelser?Jeg har ikke begynt en gang. Men det bekymrer meg ikke, jeg liker å bruke selve førjulstiden til juleforberedelser og har et ganske lavt ambisjonsnivå når det gjelder huslige MUST DOs.
|
|
|
#6 |
|
I farta!!
|
Sv: Hvordan ligger vi an med juleforberedelser?Alle julegavene er i boks.
|
|
|
#7 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Hvordan ligger vi an med juleforberedelser?Har igjen fire julegaver, har liste.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hvordan ligger vi an med juleforberedelser?Tok en fridag sammen med søsteren min på fredag. Vi "løp" rundt på Sandvika Storsenter og jeg er nesten i boks!
|
|
|
#10 |
|
Mellom barken og veden
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ligger vi an med juleforberedelser?Jeg har pyntet noe, og blir ferdig med en del av vaskinga i dag. Jentenes pentøy er klart, men trenger selv nytt juletøy.
|
|
|
#11 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvordan ligger vi an med juleforberedelser?Mangler litt. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Hvordan ligger vi an med juleforberedelser?Har handlet 70 % av gavene. Tatt julekortbilde, men ikke kopiert det ut ennå.
|
|
|
#13 |
|
Opp og ned
|
Sv: Hvordan ligger vi an med juleforberedelser?Har vasket rundt de rommene som skulle vaskes rundt. Kjøkkenet, badet og gangen. Stua er vasket grundig, men ikke rundvask. Har byttet gardiner i stua, skal bytte på kjøkkenet i dag.
|
|
|
#14 |
|
One of These Days
|
Sv: Hvordan ligger vi an med juleforberedelser?Mangler litt enda. Har 5 slag igjen å bake, skal lage noe julepynt med ungene, printe ut bilder til julekortene og vaske huset. Stort sett er det koselig ting igjen, bortsett fra vasking og rydding, da. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvordan ligger vi an med juleforberedelser?Jeg ser at jeg kommer til å stresse i år igjen. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hvordan ligger vi an med juleforberedelser?I år er jeg treg og uinspirert. Har kommet et godt stykke på vei med julegavene da, men alt ligger nede på gjesterommet i en stor haug og venter på å bli pakket inn. Julekortene har ikke kommet enda og baking har jeg ikke begynt på en gang.. Vi reiser bort i jula så det blir ikke noe vasking og pynting da, men jeg har lovet mamma at jeg skal ta mye av bakingen så det *må* jeg gjøre. Men det er kos da, det og julekortskriving er det jeg liker best med juleforberedelsene. I morgen skal Lillemor være hjemme fra barnehagen så da skal vi ha juleverksted så hun får laget noen julegaver og skrevet/tegnet julekort til Oldemor m.fl. Det gleder jeg meg til.
|
|
|
#17 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hvordan ligger vi an med juleforberedelser?Snakket akkurat med datteren min på 18 år.
|
|
|
#18 |
|
My hips don't lie
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ligger vi an med juleforberedelser?Har igjen masse, både gaver og mathandel. n |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hvordan ligger vi an med juleforberedelser?Her gjenstår å skrive julekortene og litt kakebaking og godtelaging. Ellers er alt på plass.
|
|
|
#20 |
|
Energisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Hvordan ligger vi an med juleforberedelser?Så og si ferdig. Har igjen 1 gave, det er til Elias. Men jeg vet hva jeg skal kjøpe da. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|