|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Kan du anbefale meg vinterstøvler som ikke koster skjorta?Herremannen har et par Sorel fra sist vinter som han foreløpig kan ha. Det andre paret er for små og han trenger et par nye. Kamik har jeg sett på, men i butikken jeg besøkte kostet de 800 kr. Litt unødvendig mye syns jeg. Cherrox er uaktuelt. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Permakulturell
|
Sv: Kan du anbefale meg vinterstøvler som ikke koster skjorta?Vi bruker Viking (lik Igloo Velcro) på andre året. Vi hadde ikke problemer med hverken fukt eller kulde med disse. Fjorårsmodellene er på salg til 30% for tiden (jippi).
|
|
|
#4 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Kan du anbefale meg vinterstøvler som ikke koster skjorta?Var innom G sport her i går, og de hadde Timberland "vinterstøvler" på tilbud.. 498 kr eller noe sånt. Som han sa var veldig bra... Vann tett og foret for vinteren..
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Kan du anbefale meg vinterstøvler som ikke koster skjorta?Vinterskoene til OBS! er billige og veldig gode. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Permakulturell
|
Sv: Kan du anbefale meg vinterstøvler som ikke koster skjorta?Sorry - glemte å nevne pris.
|
|
|
#9 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du anbefale meg vinterstøvler som ikke koster skjorta?Sorell Cubs, 349kr på XXL. Knall støvler som holder varmt.
|
|
|
#10 |
|
saftig
|
Sv: Kan du anbefale meg vinterstøvler som ikke koster skjorta?Hvilken modell er det du har brukt?
|
|
|
#11 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Kan du anbefale meg vinterstøvler som ikke koster skjorta?Jeg endte opp med Pony-sko. 499.
|
|
|
#12 |
|
Fortynnet
|
Sv: Kan du anbefale meg vinterstøvler som ikke koster skjorta?
Vi hadde vintersko med snøring da Even var mindre, og ifjor kjøpte vi vintersko med borrelås (ser mest ut som artikkelnr. 3326). De passer nok litt utover denne høsten også. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Sv: Kan du anbefale meg vinterstøvler som ikke koster skjorta?Kjøpte noen sko på dinsko her. Skulle ha de som ekstrasko, men de viser seg å være veldig gode. De er heter noe med bevernylon og er laget med noe som het bevtec eller noe i den dur. Har samme egenskaper som goretex. Poden har hatt de på i regnvær i bhg og ble ikke våt... kostet 300 kr!!!!!! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Sv: Kan du anbefale meg vinterstøvler som ikke koster skjorta?Jeg har kjøpt Ecco Goretex. Knallgode sko til 699,-
|
|
|
#16 |
|
Eh jo. Kanskje. Men det er sko som kan brukes året rundt.
|
|
|
#17 |
|
Ute på tur
|
Sv: Kan du anbefale meg vinterstøvler som ikke koster skjorta?Jeg bestilte Kamik sko fra www.rei.com
|
|
|
#18 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Kan du anbefale meg vinterstøvler som ikke koster skjorta?Foreldre og Barn har i siste nummer testet vinterstøvler. Det var et rimelig merke som godt ut av det, men nå husker jeg selvfølgelig ikke hva det var. Kan sjekke i ettermiddag, om ikke noen andre har bedre minne enn meg
|
|
|
#19 |
|
Aktiv
![]() |
De som kom best ut var Coop sin Friends kr. 249 og Viking winter run kr 599. Jeg har kjøpt Coop sin som jeg tenkte å teste i år. Den vant forresten testen i fjor også.
|
|
|
#20 |
|
Passiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Kan du anbefale meg vinterstøvler som ikke koster skjorta?Vi har vintersko til 240,- faktisk. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|