Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kan du anbefale meg vinterstøvler som ikke koster skjorta?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-06, 11:22   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan du anbefale meg vinterstøvler som ikke koster skjorta?

Herremannen har et par Sorel fra sist vinter som han foreløpig kan ha. Det andre paret er for små og han trenger et par nye. Kamik har jeg sett på, men i butikken jeg besøkte kostet de 800 kr. Litt unødvendig mye syns jeg. Cherrox er uaktuelt.

Jeg er kjempe fornøyd om du både kan skrive merke, butikk og pris. Vi bor i Oslo, men kjøp på nett er også aktuelt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 11:50   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du anbefale meg vinterstøvler som ikke koster skjorta?

Kavat har vi vært veldig fornøyd med. Skinn som er vannavstøtende (aldri blitt våt), god passform og lette å ta av og på. Vi bruker Cherrox på de våteste dagene, her er vinteren ofte ganske mild og våt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 12:07   #3
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi bruker Viking (lik Igloo Velcro) på andre året. Vi hadde ikke problemer med hverken fukt eller kulde med disse. Fjorårsmodellene er på salg til 30% for tiden (jippi).

Gammel 21-10-06, 12:15   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var innom G sport her i går, og de hadde Timberland "vinterstøvler" på tilbud.. 498 kr eller noe sånt. Som han sa var veldig bra... Vann tett og foret for vinteren..

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 13:31   #5
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Vi kjøpte Sorel waterproof til storesøster (3 år) på Eurosko for noen dager siden. De kostet 599. Bor ikke i Oslo da så vet ikke om de har de der.

Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 13:40   #6
Stillongs
Aktiv

Stillongs sin avatar

Stillongs er litt kulStillongs er litt kul
Standard

Vinterskoene til OBS! er billige og veldig gode.

Stillongs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 14:23   #7
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stillongs, her.

Vinterskoene til OBS! er billige og veldig gode.

Har kjøpt disse til begge guttene mine.

Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 14:32   #8
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Vi bruker Viking (lik Igloo Velcro) på andre året. Vi hadde ikke problemer med hverken fukt eller kulde med disse. Fjorårsmodellene er på salg til 30% for tiden (jippi).

Sorry - glemte å nevne pris.
Fullpris kr 599,-. Kr 420,- med 30% rabatt.

Gammel 22-10-06, 02:25   #9
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sorell Cubs, 349kr på XXL. Knall støvler som holder varmt.

Gammel 22-10-06, 02:33   #10
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Kavat har vi vært veldig fornøyd med. Skinn som er vannavstøtende (aldri blitt våt), god passform og lette å ta av og på. Vi bruker Cherrox på de våteste dagene, her er vinteren ofte ganske mild og våt.

Hvilken modell er det du har brukt?

Gammel 22-10-06, 02:37   #11
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg endte opp med Pony-sko. 499.

Gammel 22-10-06, 10:17   #12
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Hvilken modell er det du har brukt?

Vi hadde vintersko med snøring da Even var mindre, og ifjor kjøpte vi vintersko med borrelås (ser mest ut som artikkelnr. 3326). De passer nok litt utover denne høsten også.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 18:53   #13
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjøpte noen sko på dinsko her. Skulle ha de som ekstrasko, men de viser seg å være veldig gode. De er heter noe med bevernylon og er laget med noe som het bevtec eller noe i den dur. Har samme egenskaper som goretex. Poden har hatt de på i regnvær i bhg og ble ikke våt... kostet 300 kr!!!!!!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 18:55   #14
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt Ecco Goretex. Knallgode sko til 699,-

Gammel 22-10-06, 19:02   #15
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Jeg har kjøpt Ecco Goretex. Knallgode sko til 699,-

De er vel i mer kategori "koster skjorta"??

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 19:03   #16
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

De er vel i mer kategori "koster skjorta"??

Eh jo. Kanskje. Men det er sko som kan brukes året rundt.

Gammel 23-10-06, 00:12   #17
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bestilte Kamik sko fra www.rei.com

Kjempebra service og hadde skoene her i løpet av 10 dager. Skoene koster fra 30 til 45$, så de billigste parene kommer faktisk under mva grensen

I tillegg kommer frakt, men dette er fortsatt mye billigere enn i Norge!

Gammel 23-10-06, 13:32   #18
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Foreldre og Barn har i siste nummer testet vinterstøvler. Det var et rimelig merke som godt ut av det, men nå husker jeg selvfølgelig ikke hva det var. Kan sjekke i ettermiddag, om ikke noen andre har bedre minne enn meg .

Og har du ikke Foreldre og Barn, og vil verves, så

Gammel 25-10-06, 11:12   #19
Timmi
Aktiv

Timmi sin avatar

Timmi er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Foreldre og Barn har i siste nummer testet vinterstøvler. Det var et rimelig merke som godt ut av det, men nå husker jeg selvfølgelig ikke hva det var. Kan sjekke i ettermiddag, om ikke noen andre har bedre minne enn meg .

De som kom best ut var Coop sin Friends kr. 249 og Viking winter run kr 599. Jeg har kjøpt Coop sin som jeg tenkte å teste i år. Den vant forresten testen i fjor også.

02 og 06
Timmi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 12:43   #20
lil'c
Passiv

Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Kan du anbefale meg vinterstøvler som ikke koster skjorta?

Vi har vintersko til 240,- faktisk.
Fysioterapeuten vår som har anbefalt meg merket, de har god støtte som snuppa trenger, god hælkappe, bred vrist, og er myke og gode. Også er det skinnsko, for jeg vil ikke ha syntet, så de puster. På nederste del av skoen er skinnet litt behandla for å bli mer vannavstøtende, men det tåler jeg. I tillegg har de saueull-fòr, som jo er et megastort pluss. Både sålen inni og hele innsiden har ull-fòret. Genialt.
De holdt henne varm og god på beina i hele fjor vinter, aldri klam, og aldri kald eller våt. Og de holdt hele bhg. vinteren uten å bli særlig slitt.
Og ja, de heter Rådis, fåes på din sko.
Vi har røde, de finnes i sort og, her er bilde;
http://www.dinsko.no/cache/ttf/01158afae011394198.jpg

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:55.