Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen som har vært i Newcastle?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-08, 12:32   #1
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen som har vært i Newcastle?

Jeg tenkte jeg skulle overraske mannen min med tur til Newcastle i 30-årsgave! Han er Newcastle-fan, og har alltid drømt om å dra dit, både for å se byen og dra på fotballkamp.

Hva kan man ellers gjøre i byen og i hvilken av månedene februar, mars, april er det finest å dra dit?

Er kanskje litt i tvil om vi skal dra nå eller vente til snuppa blir litt større.. Hun er nå 16 måneder og blir iallefall 17-18 mnd før vi drar. Kjenner jeg får litt dårlig samvittighet av å dra fra henne ei helg, men samtidig så hadde det vært supergodt å få ei helg sammen med mannen! Hadde du dratt?

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 12:35   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har vært i Newcastle?

Selvsagt hadde jeg dratt! Men jeg hadde nok ikke latt henne være alene hjemme.

Gammel 06-01-08, 12:49   #3
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Selvsagt hadde jeg dratt! Men jeg hadde nok ikke latt henne være alene hjemme.

Å, det hadde jeg da virkelig tenkt. Bare sette ut masse skåler med mat, som med katter. Og legge frem bleier, for hun kan da skifte på seg selv.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 14:27   #4
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

I følge mannen som er Newcastlefan på sin hals, og som ene og alene av den grunn tok engelsk ved universitetet i Newcastle, så er det ganske kaldt i februar. Men, viktigste er å finne ut hvilke kamper som går, og når de har hjemmekamp. Det desidert morsomste er et lokaloppgjør mot Sunderland.

Vi var i Newcstle i sommer, med barn, og bodde i Jesmond, et veldig trivelig og rolig område, med kjapp adgang til sentrum med t-bane. Viktig å bo her oppe, det er reint, trivelig og sikkert - det finnes områder i byen man bør unngå.

Vi bodde her Veldig koselig hotell, kjempestore rom og koselig betjening. Ta kontakt med dem direkte og finn ut hva slags tilbud de kan gi dere.

Hva må man se, Bigg market, festemekka/lunsjmekka, en tur langs elva, Grace street ned til Keyside og tyne bridge, Blickfriar house, det gigantiske kjøpesenteret på Elton square. De har også verdens minste Chinatown, med god mat og gode priser på supre buffeter.

Det er god stemning i byen, ting stenger ganske tidlig i helgene (butikker) Det finnes slott og utflukter i nærheten, katedralen i Durham, Whitley Bay. Det er greit å kjøre der, hvis dere skal ha bil.

Gammel 06-01-08, 14:33   #5
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke vært i Newcastle, men med tanke på vær ville jeg reist i april.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:41.